helenaa Skrevet 5. desember 2014 #21 Skrevet 5. desember 2014 Mener du at dette er noe dere vurderer å kjøpe, og egentlig ikke kan forandre så mye? Eller er det et forslag til tegning, og du lurer på hva som burde vært gjort annerledes? Hvis jeg ikke hadde hatt barn, ville jeg definitivt ikke lagt opp til så mange soverom. Hvis jeg skulle tatt utg. i planløsningen, og forbedret, tror jeg at jeg ville dratt soverommet (ved stua) helt ut til trappa, og laget dør til boden inne fra soverommet. Ellers: Jeg liker veldig godt når vaskerom og bad er i samme etg, og også når inngangsdør og vaskerom er på samme. Og det er bra å samle oppholdsrommene i samme etg, og ha toalett der. Jeg liker ikke så godt å komme inn i en etg som man egentlig bare skal gå igjennom (opp trappa til stua, hvis jeg forstod det riktig?) 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #22 Skrevet 5. desember 2014 Vi har spurt skjønner du. Det vi kan forandre på er kjøkken, baderomsinnredningen etc..Anonymous poster hash: cefec...4da Vil det si at dere egentlig ikke får gjøre noe med selve planløsningen, bare innredning på bad og kjøkken? Anonymous poster hash: 1c6b0...d87
Gjest Wei Wei Skrevet 6. desember 2014 #23 Skrevet 6. desember 2014 Alt for mye soverom i andre etasje. Jeg forstår ikke moten å ha soverom på 9 kvm. For eksempel, hvis rommene skal brukes av barn, så er det vel bedre å sende dem og vennene å leke på rommet, enn at de skal være i stua.
Månespeil Skrevet 6. desember 2014 #24 Skrevet 6. desember 2014 Jeg synes planløsningen er fin. Det jeg ville forandret må være å slå sammen bad/ vaskerom. Droppet spisebord på kjøkkenet og erstattet det med benkeplass og skap, evt. en barløsning. Jeg hadde nok også flyttet boddøren oppe inn til soverommet. Soverommet oppe kan jo også fungere som tv-stue. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå