Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømmer om en spesifikk person fra tid til annen, som jeg var svært betatt av/forelsket i tidligere, men ble avvist av, da jeg tror jeg rett og slett var litt for 'vanlig jente' for vedkommende. Det er snakk om for nesten 5 år siden jeg ble avvist, og vedkommende bor ikke lenger i samme by. Jeg tenker sjeldent, eller så og si aldri på vedkommende når jeg er våken - med mindre jeg har hatt disse drømmene, har ikke gjort det de siste tre årene, og har virkelig følt at jeg har gått videre fra vedkommende. Likevel, så har jeg disse drømmene fra tid til annen. Hvordan kan det ha seg? Jeg ønsker ikke å ta kontakt med han, men drømte f.eks i natt at jeg skulle i en bursdag etter jobb (en helt annen jobb enn jeg forsåvidt har :P), men da han fant ut jeg skulle der så frosset han meg ut fra vennene mine, slik at jeg bare så bilder av at de var der (og av alle steder var det hjemme hos mine foreldre!). Andre ganger har jeg drømt at vi var en masse folk i en låve, og vi unngikk hverandre (selv om jeg som oftest kan fint prate med vedkommende casually). Vil anta at jeg har drømmer om han kanskje en gang pr 3-4 mnd, og jeg bare forstår ikke hvorfor jeg fortsatt drømmer om han! Er det noe jeg kan gjøre for å slutte? Det er ikke sårt eller noe, jeg blir bare så oppgitt, da det gir meg en sånn uggen følelse av at selv om jeg er ferdig med han så hjemsøker han meg av noe slag. :P

Anonymous poster hash: eb553...e15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...