Gå til innhold

Redd for å si hva jeg føler, pga hans oppførsel og, av redsel for å miste han som venn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en lenge nok til å burde kunne si at jeg har følelser, og at jeg ønsker et forhold med han. Men jeg klarer ikke å si disse ordene. Vi har hatt sex, og møtes stadig for å finne på andre ting.

Men jeg er ganske redd for å fortelle om følelsene mine, for fyren oppfører seg på en måte som får meg til å få inntrykk av at han ikke er nok interessert. Men for å ikke lage ekstra problemer så lar jeg vær å fortelle om følelsene i frykt for å miste han som venn, og i håp for at følelsene hans kan blusse opp.

Grunnen til at jeg er usikker på om han vil være kjæresten min er at det er mest meg som tar kontakt med han. Han virker til å ikke ønske å tilbringe lang tid med meg i stuen, og virker rastløs ut. Han holder meg unna vennene sine. I starten av datingen så kunne han leie på meg offentlig, men nå tar han armene bort og viser ingen antydning til det.

Ville dere tatt det opp med han? Eller ville dere latt vær hvis han pga oppførselen? Av og till kan man lese signalene og.

Jeg har opplevd før at menn har blitt sure hvis jeg tar opp følelsene med dem, og derfor er jeg redd for at han ikke vil være venner med meg lenger hvis jeg gjør..

Anonymous poster hash: d028b...023

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...