Teardrop Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 (endret) Noen som kan hjelpe meg med å finne en tab/nettbrett til max 1500kr. Helst til under 1000kr. Skal i hovedsak brukes til jobbrelaterte ting på toget/bussen/cafee. Jeg er heeeelt blank på dette området fordi jeg ikke har en selv, heller aldri brukt en. Så sliter litt med dette julegaveønsket fra min kjære. Setter pris på linker! :D Takk Endret 5. desember 2014 av Teardrop
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Hvis dette er noe du trenger til jobben så er det jo arbeidsgiver som skal dekke dette? Jeg har jobbet mange forskjellige steder og alltid fått mobiltelefoner, ipad, pc osv..Anonymous poster hash: 99614...3b7 2
Teardrop Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2014 Jeg hadde da ikke spurt her om det ble dekket av arbeidsgiver 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Hvis dette er noe du trenger til jobben så er det jo arbeidsgiver som skal dekke dette? Jeg har jobbet mange forskjellige steder og alltid fått mobiltelefoner, ipad, pc osv..Anonymous poster hash: 99614...3b7 Har du tenkt på at ts kanskje er selvstendig næringsdrivende? Hvem er sjefen eller arbeidsgiveren hans/hennes da? Hvem må legge pengene på bordet?Anonymous poster hash: f6317...666 1
Guybrush Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Samsung sine tablets (helst så nye som mulig slik at du får bedre cpu/ram) er generelt veldig kurante. Ellers har vel Asus også levert endel bra. 2
Klikk Teknologi Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Noen som kan hjelpe meg med å finne en tab/nettbrett til max 1500kr. Helst til under 1000kr. Skal i hovedsak brukes til jobbrelaterte ting på toget/bussen/cafee. Jeg er heeeelt blank på dette området fordi jeg ikke har en selv, heller aldri brukt en. Så sliter litt med dette julegaveønsket fra min kjære. Setter pris på linker! :D Takk Hei, du får f.eks en Samsung Galaxy Tab 3 til 1500 kroner. Billig og greit nettbrett nettbrett med 7 tommers skjerm: http://www.prisjakt.no/product.php?p=1965386 Sjekk også http://www.prisjakt.no/product.php?p=2591100 som er en nyere modell, men har bare 8 GB intern lagring. Her må du inn med et minnekort fra første dag. Du kan også få en brukt iPad mini til under til rundt 1500 kroner. Leter du litt på Finn, kan du finne enheter som er lite brukt/pent brukt. Be om kvittering, så du ikke kjøper tyvegods. Lykke til! 1
Teardrop Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2014 Takk for svar! Jeg har som sagt aldri hatt eller brukt nettbrett selv. Har tittet litt på den samsungen du sendte i linken faktisk, men jeg har jo null viten om den er bra eller ikke. Hvor stort minnekort burde man kjøpe med? Takk for tips om finn.no men Ipad eller brukte er ikke veldig aktuelt siden dette skal være en julegave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå