AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Jeg skal ha på en litt ettersittende kjole, men strømpebuksen og trusen gir bulker. Noen som har prøvd disse singletene med hold in effekt? Er de ok? Og hvordan er de i størrelsen?Anonymous poster hash: c6334...72d
Djungelvrål Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Bruk en litt løs stringtruse som du drar langt opp og kjøp stor nok strømpebukse som kan dras langt opp. Tror ikke disse hold in produktene til pierre robert er de beste..... EN lik som dette er mye bedre. Er det eneste jeg bruker. http://www.zalando.no/chantelle-basic-shaping-panty-undertoy-sort-ch921k02c-802.html
Gjest Nanne70 Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Singletene til Pierre Robert er kjempefine til hverdagsbruk og gjennomsnittlige i str., men de er i bomull og for tykke i stoffet til å brukes under en penkjole. Tror en slik som KG dama anbefaler er bedre.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Takk for svar! Problemet er at jeg trenger den allerede førstkommende lørdag, så jeg rekker ikke å bestille. Mener du hold-in singletene da Nanne, at de passer til hverdagsbruk? Jeg bruker aldri sånt egentlig, det var bare den kjolen og strømpebuksen jeg hadde kjøpt som jeg burde hatt noe hold in over. Sukk. Hvis jeg tester en sånn og vanligvis bruker S/M, tror du jeg da bør kjøpe S eller M? Jeg er liksom litt i midten av et par størrelser.Anonymous poster hash: c6334...72d
Gjest Nanne70 Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Takk for svar! Problemet er at jeg trenger den allerede førstkommende lørdag, så jeg rekker ikke å bestille. Mener du hold-in singletene da Nanne, at de passer til hverdagsbruk? Jeg bruker aldri sånt egentlig, det var bare den kjolen og strømpebuksen jeg hadde kjøpt som jeg burde hatt noe hold in over. Sukk. Hvis jeg tester en sånn og vanligvis bruker S/M, tror du jeg da bør kjøpe S eller M? Jeg er liksom litt i midten av et par størrelser.Anonymous poster hash: c6334...72d Ja, de holder i grunnen ikke så mye inn, men de "glatter ut" og får klærne til å sitte bedre. Tror du trygt kan gå for en str S hvis du er i midten av str. Men de er altså som en litt tynn bomullssinglet, så jeg tror ikke det vil bli så pent under en kjole. Du kan jo prøve deg fram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå