AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Vil dere si at det burde være enkelt, eller er det normalt av meg at jeg synes det er tungt å gå videre etter et 5 måneders langt forhold? Det var jo ikke lange tiden, men uansett : Jeg sliter. Anonymous poster hash: 0cf6b...a93
absinthia Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Er det en måned eller tre siden er det normalt, er det ti år siden trenger du hjelp.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Er det en måned eller tre siden er det normalt, er det ti år siden trenger du hjelp. Jeg brukte ett år på å bli ferdig med et forhold som varte ca et halvt år. Anonymous poster hash: 2c525...edd
Gjest SEE Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Det er ikke enkelt, og det er helt normalt det du føler.
absinthia Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Jeg brukte ett år på å bli ferdig med et forhold som varte ca et halvt år. Anonymous poster hash: 2c525...edd Det går inn under normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå