SardintrollReturns Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Bygget på en miks av kjedsomhet og nysgjerrighet, så spør jeg dere her inne, og kun dere som har sans for den kappekledde korsfarer, hvilken Batman film som har blitt laget, fra 1966 til til 2012, synes dere er aller best? Selv går jeg for Tim Burtons Batman fra 1989. Deres tur.
Reltos Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Hater alle utenom Batman Begins, fordi ninjaer og en slags form for realisme gjorde det litt kult. Men egentlig er Batman for unger sånn sett.
mighty_duckling Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 (endret) Liker Batman (89) og Batman returns (92) best. Er jo Michael Keaton som ER Batman, men liker også the Dark Knight trilogien. Batman forever og Batman & Robin er jo rene komedier, da spesielt den med George Clooney og Arnold.... Endret 4. desember 2014 av mzmika 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Morsomt at du nevner det, driver og ser serien fra 60-tallet (limited edition). Men hvem av filmene... Det er vanskelig å velge... I utgangspunktet så synes jeg helt klart Batman Animated er den beste Batman! "Mask of the phantasm" altså. På 2. plass vil jeg si filmen fra 89'. Anonymous poster hash: a5a6f...cca
Gjest Phoenix Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Jeg føyer meg i rekken og sier: det er jo Michael Keaton som ER Batman! 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Jeg føyer meg i rekken og sier: det er jo Michael Keaton som ER Batman! Har du sett alle? Anonymous poster hash: a5a6f...cca
Gjest Phoenix Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 Har du sett alle? Anonymous poster hash: a5a6f...cca Jeg har sett alle som har kommet ut siden 1989.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå