Gjest Augustbrud02_ikkeinnlogg Skrevet 27. juni 2002 #1 Skrevet 27. juni 2002 Har et lite, men praktisk spørsmål jeg. Dere brukte mp3 i bryllupet deres, gjorde dere ikke? Hvordan spilte dere isåfall av denne musikken? Brukte dere en PC eller? Vi skal bruke mp3 og har en PC med forsterker (?) slik at det er temmelig bra lys. Men det er selvsagt vanskelig å vite hvor bra lys det faktisk er før vi får prøvd det i lokalet. Så jeg er bare nysgjerrig på hvorden dere gjorde det.... :D
Mrs. B Skrevet 27. juni 2002 #2 Skrevet 27. juni 2002 Vi vurderte å bruke mp3, men syntes det ble litt mye styr å drasse med enda en PC (hadde laptop til gavelisten), derfor brente vi ut CDer isteden og det gikk kjempefint det. Noe helt annet... Nicket ditt blir så langt på forsiden av forumet at tittelen på trådene blir helt krympet... litt irriterende... Kanskje du heller kan skrive "ikke innlogget" i bunnen av innleggene dine, istedenfor i avsender feltet?!
Anki1971 Skrevet 27. juni 2002 #3 Skrevet 27. juni 2002 Hei Må bare blande meg inn litt her og der jeg *s* Hva med å bruke enten stereoanlegg eller boom blaster da? Vi brukte boom blaster, og det var mer enn bra nok lyd i den
Gjest Augustbrud02_ Skrevet 27. juni 2002 #4 Skrevet 27. juni 2002 Vi har jo muligheten til å brenne ut til CD'er, men da må vi låne et stereoanlegg et eller annet sted. Ikke bare enkelt, men dette finner vi ut av. Tenkte jeg bare skulle høre hvordan dere hadde gjort det. Takk for det andre tipset forresten, da velger jeg en litt annen variant. :D -Augustbrud02 - ikke innlogget-
Mrs. B Skrevet 27. juni 2002 #5 Skrevet 27. juni 2002 Takk for det. Vi brukte forresten stereoanlegg som tilhørte hotellet. Hvis dere brenner CDer, pass på å sjekke at anlegget dere skal bruke klarer å spille av brente CDer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå