AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Først litt bakgrunnshistorie: Jeg møtte denne mannen for to år siden, det var noen kleine blikk før en enda kleinere samtale og vi gikk veeeeldig sakte frem noen uker og så var jeg stormforelsket. Men uansett så forelsket jeg var, så skjulte jeg det så godt jeg kunne da jeg merket at han ikke var en mann av særlig følelser. Vi møttes som regel i helgene, unntatt når han ville være med guttegjengen (som var en del ganger). Han var ofte ute og drakk seg så full at han oftere endte opp hos fremmede eller i en grøft enn hjemme i sengen sin. Jeg lot det ligge og sa heller hver gang at han fikk kose seg på fest. Jeg dro ofte ut selv og vi kunne gå hele kvelden uten kontakt. Utenom det hadde vi svært mye kontakt over telefonen, og sendte hverandre meldinger nesten ved hvert våkne sekund. Han fortalte meg at det beste som hadde skjedd ham var å treffe på meg. Jeg gjorde livet hans så bra og han så frem til å dele 2014 med meg (på nyttårsaften). Det gikk sakte men sikkert i riktig retning før jeg merket at han sakte trakk seg tilbake. Han begynte å droppe planene med meg oftere, og når jeg for andre gang hadde avtalt filmkveld hos mine venner med ham for å introdusere ham og han ikke møtte opp, gjorde jeg det slutt. Det var helt i orden for ham. Likevel har det gått halvannet år siden det ble "slutt" og vi har opprettholdt kontakten. Vi har møttes et par ganger, blant annet på fest hvor han sa han savnet meg. Edru har han vært mer tilbakeholden, så jeg tolker det som fyllesnakk. Problemet her er altså at jeg fortsatt er hodestups forelsket i ham. Det er noe spesielt jeg føler kun i ham, til tross for at jeg har hatt flørter og forhold etter ham. Jeg har så lyst til å satse på ham igjen, og har virkelig smørt meg med et tykt lag tålmodighet, for jeg må gå med museskritt for å ikke skremme ham vekk igjen. Uheldigvis var jeg så dum at jeg sendte en melding i beruset tilstand og sa at jeg hadde drømt om ham og at han måtte se å komme seg ut av hodet mitt. Og etter det har jeg ikke hørt mer fra ham, igjen. Vet det er enkelt å konkludere med at han rett og slett ikke er interessert i meg, men han er slik med andre jenter også, og det er ikke slik at han nyter singellivet og å kunne ligge rundt, for han er heller ikke den typen. Han vil bare ikke binde seg eller være forelsket, og det føles så håpløst ut når jeg føler det jeg gjør for ham. Anonymous poster hash: 3f2dc...01a
Cuntzilla Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Jeg lurer på hvordan historien er fra hans side, det virker jo nesten litt som det er du som er den "uten følelser" her. Du skriver at du har skjult dem så godt du kan, da gjør du jo han like usikker som han gjør deg.
Gjest brutal_mann Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Du har alltid alt å tape på å skjule følelser. Ved å vise følelser kan det hende du vinner. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Jeg hadde droppet å sende han melding, og heller sett om han tar kontakt med deg igjen. Sats på deg selv tiden fremover og ikke gi han noe oppmerksomhet. Om dere møtes igjen, så heller sørg for å kos deg med han der og da. Anonymous poster hash: 2abae...76a
Sofia123 Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Hadde du holdt på med han hvis du ikke var hodestups forelsket? Er svaret nei, så gå videre. Jeg synes ikke det høres sunt ut og er rimelig sikker på at slik du føler det nå er slik du kommer til å ha det videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå