Gå til innhold

Rapid burn, erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

kjøpte det på proteinfabrikken nå ene og alene på grunn av tilbud :P men er det noen som kan si om de merker forskjell eller ikke? jeg startet på det i dag så jeg får jo se selv etter hvert, men vil gjerne høre hva andre har erfart :)

Anonymous poster hash: 77354...199
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Runforit

Jeg og mannen kjøpte det.

Hovedsakelig kun fordi det er en real koffeindose som gir et kick før trening. Jeg tar det om morgenen sammen med alle andre kosttilskudd og blir temmelig giret. Mannen derimot tåler det ikke fullt så bra og kan ikke ta det før trening da han blir svimmel og kvalm pga den høye dosen med koffein.

For fettforbrenningen sin del så er vi helt like som da vi startet :P Nå er vi begge temmelig godt trent og lider ikke av veldig høy fettprosent, men for dem som er ute etter "høyere fettforbrenning" så er det kun rett mat og trening som vil redusere fettprosenten. Piller og koffein kan hjelpe på energinivå etc, men utover det er det ikke noe vits i.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte det en del før. Jeg er ikke like godt trent som det jeg antar Runforit er, jeg hadde et naturlig utgangspunkt da jeg startet med treningen.

Det RapidBurn gjorde for meg var at jeg ble raskere varm i kroppen, og det var ikke like tungt å starte treningsøkten. Om det hadde noe å si for forbrenningen aner jeg ikke, men det gjorde treningsøkten lettere ettersom oppvarmingen gikk kjappere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde de, men merka ingen forskjell på fettforbrenningen, ei heller myyye mer energi.. Ble kvalm, svimmel og uvel da om det teller, så vær litt forsiktig :)
Ikke ta de på tom mage hvertfall, og drikk rikelig med vann når du tar de, og under trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har null problemer med at de er for harde for magen min kjenner jeg (dvs jeg kjenner ikke noe). jeg drikker en del koffein daglig for å fungere som et normalt menneske, så de pillene gjør nok ikke store forskjellen. men jeg fikk det på tilbud så tenkte at det skader vel ikke å prøve ;)

men det jeg merker etter 3 dager på de pillene er at jeg våkner litt mer og får bedre motivasjon. om det bare er psykisk aner jeg ikke, men det funker hvertfal :fnise:

TS

Anonymous poster hash: 77354...199
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt flere slike, de virker godt på det de skal, men herrgud å stresset jeg ble av de! og den ene, husker ikke hva den het, men den fikk jeg sååå vondt i magen av. Brukte de mest i starten da jeg begynte, men etter muskene begynte å vokse så begynte fettforbrenningen å øke selv, så har ikke brukt de på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...