Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #1 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg skal reise bort på en ukes ferie, og har to katter. De er innekatter. Tror dere kattene tar skade av å være ei uke alene? Skal selvsagt få noen kjente til å stikke innom og se til dem og gi dem mat og friskt vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. juli 2004 #2 Del Skrevet 26. juli 2004 Nei, det tror jeg ikke de har vondt av. Foreldrene mine lar alltid katten være hjemme når de reiser bort og venner kommer innom hver dag og gir mat og friskt vann. De har kattedør så katten kommer og går som den vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. juli 2004 #3 Del Skrevet 26. juli 2004 så lenge noen stikker innom å passer på mat og friskt vann så kan det vel neppe ta skade. er de skrekkelig selskapssyke så kanskje de som mater også kan prate litt med dem og leke litt. men de er jo to, så da klarer de nok mye selv av kos og lek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoppende Skrevet 26. juli 2004 #4 Del Skrevet 26. juli 2004 Så lenge de får mat og vann klarer de seg utmerket alene en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 26. juli 2004 #5 Del Skrevet 26. juli 2004 Mat og friskt vann så har det helt sikkert bra, i allefall når de er to :-) Tror du kan reise på ferie med god samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vivekke Skrevet 26. juli 2004 #6 Del Skrevet 26. juli 2004 Hadde vært litt skeptisk hvis du bare hadde hatt en katt. Tror det ville vært stusselig for 1 katt å være alene hjemme (og bare INNE!) i en hel uke uten selskap... Selv om noen stikker innom hver dag har disse ofte ikke tid til å kose med katten mer en kanskje en halv time. En stakkarslig halvtime er ikke mye i løpet av 24 timer! Men som sagt går nok bra når de er to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champinell Skrevet 26. juli 2004 #7 Del Skrevet 26. juli 2004 Kan ikke katten være ute når dere reiser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 28. juli 2004 #8 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg mater katten til naboen mens de er på ferie i 14 dager. Da bor den i en eske med pledd under et bord på trappa. (Tak over trappa) Det går veldig bra, er der alltid når jeg kommer med mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 28. juli 2004 #9 Del Skrevet 28. juli 2004 Kan ikke katten være ute når dere reiser? Det er innekatter, og de kan en ikke bare slippe ut en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 28. juli 2004 #10 Del Skrevet 28. juli 2004 Det er innekatter, og de kan en ikke bare slippe ut en uke. Nei, da skjønner jeg jo det ikke går! Går sikkert bra en uke inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. juli 2004 #11 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg skal reise bort på en ukes ferie, og har to katter. De er innekatter. Tror dere kattene tar skade av å være ei uke alene? Skal selvsagt få noen kjente til å stikke innom og se til dem og gi dem mat og friskt vann. Enig med de andre her, så lenge de får mat og friskt vann + tømming av do så kommer det til å gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå