AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Det er haugevis av damer som lyger hytt og pine om at dem blir voldtat og dem blir trodd med en gang mens når en mann blir voldtatt gir purken blanke f, hva feiler det verden?! Anonymous poster hash: 7052d...8cc
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Kameraten min ble voldtatt. Han ble tatt alvorlig både av legene og politiet da han anmeldte det. Anonymous poster hash: f21f0...7bf 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Du kan ikke forvente å bli tatt alvorlig med et slikt startinnlegg. De fleste som anmelder voldtekt kommer ingen vei med det, det gjelder også kvinner. De fleste rapporteres ikke, og mange som blir anmeldt, henlegges. Det er vanskelig å nå frem med voldtektsanklage for kvinner også, nettopp fordi det er ord mot ord. Majoriteten av voldtekter av menn er gjort av andre menn og andelen som blir anmeldt er enda lavere. Antakeligvis fordi det er skam forbundet med det. Det burde settes inn mer ressurser der menn oppfordres til å anmelde overgrep. Men man kan ikke bare skylde på "purken" og "samfunnet" som om det er alle andres feil. Ting må frem i lyset for å i det hele tatt kunne endres. Anonymous poster hash: 52ceb...b67 4
Gjest Marsvinet Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 De fleste damer blir heller ikke tatt seriøst etter voldtekt. Du er jo et klassisk eksempel på dette selv. "lyger hytt og pine om at dem blir voldtatt". Hvor dum er det lov å være? Har du dessuten noe bevis på at politiet tar voldtekt av menn mindre seriøst?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Kameraten min ble voldtatt. Han ble tatt alvorlig både av legene og politiet da han anmeldte det. Anonymous poster hash: f21f0...7bf Hvilket lamnd? Du kan ikke forvente å bli tatt alvorlig med et slikt startinnlegg. De fleste som anmelder voldtekt kommer ingen vei med det, det gjelder også kvinner. De fleste rapporteres ikke, og mange som blir anmeldt, henlegges. Det er vanskelig å nå frem med voldtektsanklage for kvinner også, nettopp fordi det er ord mot ord. Majoriteten av voldtekter av menn er gjort av andre menn og andelen som blir anmeldt er enda lavere. Antakeligvis fordi det er skam forbundet med det. Det burde settes inn mer ressurser der menn oppfordres til å anmelde overgrep. Men man kan ikke bare skylde på "purken" og "samfunnet" som om det er alle andres feil. Ting må frem i lyset for å i det hele tatt kunne endres. Anonymous poster hash: 52ceb...b67 Ja hva De fleste damer blir heller ikke tatt seriøst etter voldtekt. Du er jo et klassisk eksempel på dette selv. "lyger hytt og pine om at dem blir voldtatt". Hvor dum er det lov å være? Har du dessuten noe bevis på at politiet tar voldtekt av menn mindre seriøst? Kaller du meg dum? Dum er folk som lyger om alvorlige ting Anonymous poster hash: 7052d...8cc
Gjest Hummels Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har blitt voldtatt og har lært meg å bare leve med det. Få har trodd meg, få har brydd seg, noen har til og med sagt at "jaja du er ikke dame, så du får tåle så pass. Dere menn er nå så glad i sex likevel". Ikke akkurat morsomt å høre. Så det er liksom grusomt at kvinner blir voldtatt, og det er helt greit at menn blir voldtatt? 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #7 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har blitt voldtatt og har lært meg å bare leve med det. Få har trodd meg, få har brydd seg, noen har til og med sagt at "jaja du er ikke dame, så du får tåle så pass. Dere menn er nå så glad i sex likevel". Ikke akkurat morsomt å høre. Så det er liksom grusomt at kvinner blir voldtatt, og det er helt greit at menn blir voldtatt? Hvem sa at du "får tåle såpass"? Og hvordan er et utsagn fra et eller to mennesker ekvivalent med at felles oppfatning? Du stiller spm. ut i luften uten engang å adressere hvem det er til. Det er som fottramp-argumentasjon - "noe må endres", "det er et problem" uten å faktisk diskutere hvem dette gjelder, og hvorfor. Anonymous poster hash: 52ceb...b67 2
Gjest Lillia Skrevet 4. desember 2014 #8 Skrevet 4. desember 2014 Det er opplagt at det er pågrunn av våre kjønnsroller. Trist, men slik er det.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #9 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har blitt voldtatt og har lært meg å bare leve med det. Få har trodd meg, få har brydd seg, noen har til og med sagt at "jaja du er ikke dame, så du får tåle så pass. Dere menn er nå så glad i sex likevel". Ikke akkurat morsomt å høre. Så det er liksom grusomt at kvinner blir voldtatt, og det er helt greit at menn blir voldtatt? Ble du voldtatt av en dame? Jeg skjønner ikke hvordan det er fysisk mulig? IKKE meningen å støte deg, men dette skjønner jeg ikke. Kan du forklare? (jeg tror mange tenker som meg) Skjønner jo at menn som er større/sterkere KAN klare å voldta en annen mann Anonymous poster hash: 0daf6...8d0
Gjest Hummels Skrevet 4. desember 2014 #10 Skrevet 4. desember 2014 Hvem sa at du "får tåle såpass"? Og hvordan er et utsagn fra et eller to mennesker ekvivalent med at felles oppfatning? Du stiller spm. ut i luften uten engang å adressere hvem det er til. Det er som fottramp-argumentasjon - "noe må endres", "det er et problem" uten å faktisk diskutere hvem dette gjelder, og hvorfor. Anonymous poster hash: 52ceb...b67 Ei ekskjæreste som sa det når vi var sammen. Jeg trodde jeg kunne snakke med henne om alt som plaget meg men hun sa bare jeg måtte slutte å grine som en liten unge og ta det som en mann.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #11 Skrevet 4. desember 2014 Hvilket lamnd? Anonymous poster hash: 7052d...8cc Anonymous poster hash: f21f0...7bf 1
Gjest Hummels Skrevet 4. desember 2014 #12 Skrevet 4. desember 2014 (endret) Ble du voldtatt av en dame? Jeg skjønner ikke hvordan det er fysisk mulig? IKKE meningen å støte deg, men dette skjønner jeg ikke. Kan du forklare? (jeg tror mange tenker som meg) Skjønner jo at menn som er større/sterkere KAN klare å voldta en annen mann Anonymous poster hash: 0daf6...8d0 Nei det var ikke ei dame som voldtok. Det var en mann. Men damer kan lett voldta menn også. Er bare å dope de ned, eller binde de fast. Finnes til og med damer som er sterkere enn mannen. Endret 4. desember 2014 av Hummels
Nelsonmandela Skrevet 4. desember 2014 #13 Skrevet 4. desember 2014 Mange tror at menn ikke kan ha sex mot sin vilje, og at dersom de har det så vil de innerst inne like det som skjer. Helt idiotisk at det er slik, men det kommer av at slike saker sjeldent kommer fram i samfunnet, og da er det dessverre ikke mange som klarer å sette seg inn i alvoret. Jeg kjenner én mann som opplevde noe slikt og var modig nok til å oppsøke hjelp, han ble tatt veldig seriøst av helsepersonell og bekjente. Politiet henla saken pga manglende bevis, men det skjer i de fleste voldtekssaker uansett, uavhengig av kjønn.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #14 Skrevet 4. desember 2014 Fordi menn må ville det for å bli... fysisk mulige å ha sex med. Og fordi menn er mye sterkere enn kvinner. Så hvis en mann ikke vil så blir det ikke noe. Anonymous poster hash: b17b7...0b1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #15 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har blitt voldtatt og har lært meg å bare leve med det. Få har trodd meg, få har brydd seg, noen har til og med sagt at "jaja du er ikke dame, så du får tåle så pass. Dere menn er nå så glad i sex likevel". Ikke akkurat morsomt å høre. Så det er liksom grusomt at kvinner blir voldtatt, og det er helt greit at menn blir voldtatt? Det var fælt å høre. Selv har jeg litt problemer med å ta gutter seriøst med sånt, fordi jeg vet om 5(!) gutter som har sagt at de ble voldtatt, fordi kompiser har mobbet dem for damas utseende. I alle sakene har det vært tydelig at de ikke mente seriøst at det var voldtekt, men at de sa det fordi dama var stygg. Jeg spurte han ene hvordan han kunne bli voldtatt i stående stilling av en jente på 1.40, og han svarte at hun hadde tatt på tissen hans uten å spørre, men så var det digg, så han lot henne bare fortsette. En annen kompis ble bustet mens han tok ei ganske tjukk jente i doggy på en fest. Det bar ganske tydelig at han bare sa voldtekt på tull, fordi han var flau. Dette går han imidlertid rundt og sier til folk. Gutter som disse, gjør at det blir vanskelig å tro på gutter hvis de helt åpenlyst forteller at de blir voldtatt (eller nesten skryter av det). Hvis man forteller om det i fortrolighet, eller til politi eller helsepersonell blir det noe annet. Anonymous poster hash: 55e32...454 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #16 Skrevet 4. desember 2014 Menn kan ikke bli voldtat. Siden menn vil ha sex 24 timer i døgnet 365 dager i året Anonymous poster hash: 84476...b99
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #17 Skrevet 4. desember 2014 Nei det var ikke ei dame som voldtok. Det var en mann. Men damer kan lett voldta menn også. Er bare å dope de ned, eller binde de fast. Finnes til og med damer som er sterkere enn mannen. Så fælt at du har opplevd det! Jeg tror det nesten kan være ENDA verre for en mann å oppleve det, siden det er så sjeldent og ekstra skambelagt. Jeg har hørt at menn ofte blir tatt svært seriøst av politi og helsepersonell. Håper du anmeldte forholdet. Anonymous poster hash: 0daf6...8d0
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #18 Skrevet 4. desember 2014 Fordi menn må ville det for å bli... fysisk mulige å ha sex med. Og fordi menn er mye sterkere enn kvinner. Så hvis en mann ikke vil så blir det ikke noe. Anonymous poster hash: b17b7...0b1 Feil, feil og FEIL. Menn kan få ereksjon under en voldtekt og kvinner kan bli våte under en voldtekt. Anonymous poster hash: f21f0...7bf 2
Nelsonmandela Skrevet 4. desember 2014 #19 Skrevet 4. desember 2014 Fordi menn må ville det for å bli... fysisk mulige å ha sex med. Og fordi menn er mye sterkere enn kvinner. Så hvis en mann ikke vil så blir det ikke noe. Anonymous poster hash: b17b7...0b1 Det er ikke nødvendigvis slik, dette er en myte som dessverre ikke er knekt ennå. Menn kan få ereksjon i de mest upassende og ufrivillige tider, det går på kroppslig innstinkt og ikke hva mannen vil. For eksempel i slåsskamper er det mange som får ereksjon, og det er neppe fordi de tenner på å bli banket opp.
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 4. desember 2014 #20 Skrevet 4. desember 2014 Fordi menn må ville det for å bli... fysisk mulige å ha sex med. Og fordi menn er mye sterkere enn kvinner. Så hvis en mann ikke vil så blir det ikke noe. Anonymous poster hash: b17b7...0b1 Det at en mann har ereksjon betyr ikke at han er kåt eller vil ha sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå