AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Har et barn, så joda, jeg har vært gravid og fått positiv graviditetstest. Men har ustabile sykluser, så jeg har ALDRI truffet med EL-test på faktisk EL. Derfor er jeg veldig usikker på om denne er positiv? Jeg temper og har hatt jevn temperatur, før den plutselig hadde sunket mye i mårrest. Etter en runde googling kom det fram at dette var vanlig rett før EL, men jeg tenkte ikke mye over det. Deretter fikk jeg noe jeg vil beskrive som dette typiske EL-slimet (som jeg ikke før har merket noe til). Så tenkte jeg å ta en test, og tok test på urin som hadde vært i blæren i et par timer. Fikk en lignende test. Jeg ventet noen timer, og tok da denne. Jeg har før hatt skyggestreker som jeg vet ikke betyr positiv test, men dette er da mer en enn skyggestrek, eller? Kan være verdt å nevne at jeg har lagt om til lavkarbo for å få stabile sykluser for noen uker siden, og i morgen er det 2 uker siden sist mens - så det er jo ikke helt urimelig med EL nå. Men med vanlig syklus for meg er ikke EL før om 10 dager, så jeg er litt paff nå dersom det viser seg at denne er positiv. Da har lavkarbo hatt stor effekt! Anonymous poster hash: 2b158...53b
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Så vidt jeg har skjønt må streken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Men jeg har aldri fått mer positiv test enn den du har der. Mulig jeg har test på feil tidspunkt på dagen og at den kunne vært mer positiv, men jeg har bare testet en gang om dagen, og da er det like tester som deg jeg har hatt rundt antatt EL-dag. Så om det er EL eller ikke vet jeg ikke, venter spent på å kunne ta en GT denne mnd! Anonymous poster hash: b6265...3bc
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Jeg tester oftest to ganger om dagen, får skjelden mer positiv enn den der. Har også blitt gravid med sånn el test, så mine har et veldig kort vindu hvor de er helt positive.Anonymous poster hash: a045e...055
Kamelia83 Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Den er dessverre ikke positiv. Men jeg tipper det er rett før
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har heller ikke fått særlig tydeligere på samme EL test fra billige tester. Noe er på gang uansett, skal du vite! Så hopp i køya! ;D Anonymous poster hash: 9c944...ad3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå