Gjest TomKrus Skrevet 26. juli 2004 #21 Del Skrevet 26. juli 2004 :D Hvilke partier er nerde-partiene da? It er så klart nerdeyrket over alle nerdeyrker. Krf er kategorisk nerdete, til dels arbeiderpartiet og frp kan være det. Og sp så klart, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. juli 2004 #22 Del Skrevet 26. juli 2004 Akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Comeback Kid Skrevet 26. juli 2004 #23 Del Skrevet 26. juli 2004 Det klart største nerdepartiet er Høyre....jeg nevner Per Chr. Foss, Jan P Syse, Schou, Willoch. NERD ALERT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 26. juli 2004 #24 Del Skrevet 26. juli 2004 Glemte så klart venstre med Lars Sponheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 26. juli 2004 #25 Del Skrevet 26. juli 2004 Ja bare ingen nevner kystpartiet, så er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 26. juli 2004 #26 Del Skrevet 26. juli 2004 It er så klart nerdeyrket over alle nerdeyrker. Krf er kategorisk nerdete, til dels arbeiderpartiet og frp kan være det. Og sp så klart, da. Jeg har it-utdannelse :oops: Men men... jeg er en kul nerd i så fall Har litt innslag av media og engelsk i min utdannelse oxo! Jeg stemmer FRP, er det nerdete da? Hva stemmer du, Tom, og hva slags utdannelse har du? *nysgjerring* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 26. juli 2004 #27 Del Skrevet 26. juli 2004 Hva stemmer du' date=' Tom, og hva slags utdannelse har du? *nysgjerring*[/quote'] Ikke it, og iallfall ikke frp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 26. juli 2004 #28 Del Skrevet 26. juli 2004 jaja, jeg tar deg allikevel jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 26. juli 2004 #29 Del Skrevet 26. juli 2004 haha! stemmer det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 26. juli 2004 #30 Del Skrevet 26. juli 2004 For meg er KG en slags enkel brukerveiledning, nesten som "Women for dummies" Sannsynlig! Utrolig at ikke flere har tenkt så langt! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magne Skrevet 26. juli 2004 #31 Del Skrevet 26. juli 2004 Må nesten si det er litt skremmende å se at folks oppfattning av datanerder er som hentet ut av "nerdenes hven" eller noe slikt. Et forum som dette tiltrekker seg folk av forskjellige grunner. Ikke forde de ser sånn og sånn ut. Man leter ofte etter forum man finner informative, og det som gjør KG et bra forum, er mangfoldet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 26. juli 2004 #32 Del Skrevet 26. juli 2004 Og Magne er ganske pen han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 26. juli 2004 #33 Del Skrevet 26. juli 2004 Var å kikka i albumet på bilder av brukerne, og så til min forbauselse at flere av gutta som er aktive her er skikkelig kjekke!! Vet ikke helt hva jeg hadde trodd jeg... Så bare ikke for meg at normale pene gutter engasjerte seg på kvinneguiden. Ikke meninga å være dømmende eller noe!! Men det var jo litt morsomt å se da! Må innrømme at jeg synes en her er ganske så kjekk jeg også :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 26. juli 2004 #34 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg startet å skrive her fordi noen i et annet forum sa at dette var et forum fullt av sosialister og velmenende naive mennesker,tenkte jeg skulle lage litt leven. Faen det er jo ganske barnslig og nerdete da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 3. august 2004 #35 Del Skrevet 3. august 2004 Må innrømme at jeg synes en her er ganske så kjekk jeg også :oops: Har du sagt A så må du si B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 3. august 2004 #36 Del Skrevet 3. august 2004 Sa Donnie Darko, og håpet det var han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 3. august 2004 #37 Del Skrevet 3. august 2004 Sa Donnie Darko' date=' og håpet det var han [/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå