Gjest Lilleulv Skrevet 26. juli 2004 #1 Del Skrevet 26. juli 2004 Var å kikka i albumet på bilder av brukerne, og så til min forbauselse at flere av gutta som er aktive her er skikkelig kjekke!! Vet ikke helt hva jeg hadde trodd jeg... Så bare ikke for meg at normale pene gutter engasjerte seg på kvinneguiden. Ikke meninga å være dømmende eller noe!! Men det var jo litt morsomt å se da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 26. juli 2004 #2 Del Skrevet 26. juli 2004 Du skulle bare visst, men bare en av de aktive gutta som har lagt ut bilde, da. Resten av oss passer sikkert dine forventninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 26. juli 2004 #3 Del Skrevet 26. juli 2004 Det var da ikke så mange gutter som hadde lagt ut bilder av seg selv, bare mathias, milo og pace + donnie da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. juli 2004 #4 Del Skrevet 26. juli 2004 Var å kikka i albumet på bilder av brukerne, og så til min forbauselse at flere av gutta som er aktive her er skikkelig kjekke!! Vet ikke helt hva jeg hadde trodd jeg... Så bare ikke for meg at normale pene gutter engasjerte seg på kvinneguiden. Ikke meninga å være dømmende eller noe!! Men det var jo litt morsomt å se da! Jepp, bare feite datanerder, liksom...? Hva med jentene her, da? Jeg er jo litt av et støkke, så da må jo flere gutta her være det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 26. juli 2004 #5 Del Skrevet 26. juli 2004 Det var da ikke så mange gutter som hadde lagt ut bilder av seg selv' date=' bare mathias, milo og pace + donnie da. [/quote'] Så med andre ord så synes jeg mathias, milo og pace + donnie er kjekke hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 26. juli 2004 #6 Del Skrevet 26. juli 2004 Jepp, bare feite datanerder, liksom...? Hva med jentene her, da? Jeg er jo litt av et støkke, så da må jo flere gutta her være det også. Tror faktisk at det er flere mennesker på internett enn bare datanerder. Eller kanskje ikke..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. juli 2004 #7 Del Skrevet 26. juli 2004 Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 26. juli 2004 #8 Del Skrevet 26. juli 2004 Det har jeg aldri trodd. Men gutter i full engasjement på kvinneguiden var jeg litt skeptiske til først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. juli 2004 #9 Del Skrevet 26. juli 2004 Det har jeg aldri trodd. Men gutter i full engasjement på kvinneguiden var jeg litt skeptiske til først... Men hvorfor det? Tenker/tenkte du det samme om jentene her også da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 26. juli 2004 #10 Del Skrevet 26. juli 2004 Det har jeg aldri trodd. Men gutter i full engasjement på kvinneguiden var jeg litt skeptiske til først... Da har du lært noe nytt. Folk er som regel forskjellige. Nyttig lærdom å ta med seg. Er ikke du liberalist forresten? Trodde dere var litt mer individorienterte, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 26. juli 2004 #11 Del Skrevet 26. juli 2004 Tenkte ikke det samme om jentene i det hele tatt... Min "dømming" av guttene her inne skyldes ene og alene navnet på forumet, nemlig KVINNEguiden!!! liberalist... individorienterte... joa... Legger ikke så mye i det, bare får typisk et bilde på netthinnen når jeg hører/ser ting, og assosiasjonen gutter på KVINNEguiden diskusjonforum ble litt teit oppi hodet mitt :D ikke noe mer enn det. Men har jo tenkt når jeg har lest enkelte av dere guttas innlegg at dere virker oppegående og morsomme da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 26. juli 2004 #12 Del Skrevet 26. juli 2004 liberalist... individorienterte... joa... Legger ikke så mye i det, bare får typisk et bilde på netthinnen når jeg hører/ser ting, og assosiasjonen gutter på KVINNEguiden diskusjonforum ble litt teit oppi hodet mitt :D Tror bare folk som er inne her liker å diskutere, dele sine erfaringer og få nye. Det er noen av oss gutter der ute som omgår kvinner ellers også, så det ikke dumt vite litt mer om hva som foregår oppe i hodene deres. En del av min playerstrategi, dette. Men nå satt du meg på en skremmende tanke, for jeg hadde sett for meg et gjennomsnitt av norske kvinner her inne. Hadde aldri tenkt det bare var datanerder. Derfor strategien ikke helt har fungert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. juli 2004 #13 Del Skrevet 26. juli 2004 Men siden du også vanker her mye Tommer'n, er det kanskje ikke så dumt å finne ut åssen likesinnede, kvinnelige datanerder tenker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 26. juli 2004 #14 Del Skrevet 26. juli 2004 Men siden du også vanker her mye Tommer'n' date= er det kanskje ikke så dumt å finne ut åssen likesinnede, kvinnelige datanerder tenker! Aha, så klart, jeg har jo brukt mine nyerverede kunnskaper på feil målgruppe! Kanskje ikke så bortkastet likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 26. juli 2004 #15 Del Skrevet 26. juli 2004 Nettopp, du kunne jo bare sagt det med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #16 Del Skrevet 26. juli 2004 Men siden du også vanker her mye Tommer'n' date= er det kanskje ikke så dumt å finne ut åssen likesinnede, kvinnelige datanerder tenker! For meg er KG en slags enkel brukerveiledning, nesten som "Women for dummies" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 26. juli 2004 #17 Del Skrevet 26. juli 2004 Tror bare folk som er inne her liker å diskutere, dele sine erfaringer og få nye. Det er noen av oss gutter der ute som omgår kvinner ellers også, så det ikke dumt vite litt mer om hva som foregår oppe i hodene deres. En del av min playerstrategi, dette. Men nå satt du meg på en skremmende tanke, for jeg hadde sett for meg et gjennomsnitt av norske kvinner her inne. Hadde aldri tenkt det bare var datanerder. Derfor strategien ikke helt har fungert... Du ser vel på bildet av meg at jeg ikke ser ut som en nerd vel!!!!? Jeg er en av de få som har ekte bilde i avataren min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 26. juli 2004 #18 Del Skrevet 26. juli 2004 Du ser vel på bildet av meg at jeg ikke ser ut som en nerd vel!!!!? Jeg er en av de få som har ekte bilde i avataren min... Det er da utdannelse og partivalg som gjør en nerd, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 26. juli 2004 #19 Del Skrevet 26. juli 2004 Det er da utdannelse og partivalg som gjør en nerd, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 26. juli 2004 #20 Del Skrevet 26. juli 2004 Det er da utdannelse og partivalg som gjør en nerd, da :D Hvilke partier er nerde-partiene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå