AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Som kokk er jeg opptatt av mat. Lærer stadig noe nytt. Ønsker å dele denne gleden av mat. Hvert år kjøper jeg kokebøker i julepresang. I dag var jeg med en venninne, og jeg kjøpte to kokebøker av Hellstrøm. Jeg sier jeg skal gi de vekk i julepresang. Da sier hun: Da hadde jeg blitt sur. Jeg ble helt satt ut. Hun skulle få den ene Jeg har den selv også, for jeg har stor glede av den og amdre bøker Ville du hatt en kokebok til jul? Bakebok? Husmannskostbok? Jeg har kjøpt de fleste, men har lyst til å bytte de allerede før de er gitt vekk Anonymous poster hash: d53a5...53e
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Som kokk er jeg opptatt av mat. Lærer stadig noe nytt.Ønsker å dele denne gleden av mat.Hvert år kjøper jeg kokebøker i julepresang.I dag var jeg med en venninne, og jeg kjøpte to kokebøker av Hellstrøm.Jeg sier jeg skal gi de vekk i julepresang.Da sier hun: Da hadde jeg blitt sur. Jeg ble helt satt ut. Hun skulle få den ene Jeg har den selv også, for jeg har stor glede av den og amdre bøker Ville du hatt en kokebok til jul?Bakebok?Husmannskostbok? Jeg har kjøpt de fleste, men har lyst til å bytte de allerede før de er gitt vekk Anonymous poster hash: d53a5...53e Jeg elsker kokebøker og får gjerne kokebøker i gave. Foruten hellstrøm,han liker jeg ikke ;-p Men har disse du gir kokebøker i gave til interesse for mat? Hvis ikke kan jeg skjønne de blir skuffa.Anonymous poster hash: 11342...da5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Det er fint å gi kokebøker, men ikke hva som helst til hvem som helst. Til folk som virkelig har interesse for mat er det fint å gi kokebøker du selv liker og bruker. Til unge folk som ikke har alt enda kan sånne store leksikon-kokebøker eller typiske studentkokebøker være bra. Men til folk som ikke har noen spesiell interesse for matlaging og bare lager mat fordi de må, så er kokebøker meningsløst. Da er det bedre om du gir dem et gavekort på mat i en eller annen variant. Jeg håper du gir kokebøker til folk som faktisk er interessert i sånt, og at du legger ved byttelapp slik at de kan bytte om de har akkurat den fra før. Anonymous poster hash: 2a51b...57b 1
Litjmusa Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Kjør på! Ikke bry deg om hva andre forventer du skal kjøpe til dem. Det er tanken bak de som teller og at det betyr mye for deg blir nesten litt personlig og fint. Det burde vennene dine forstå. Gjør de ikke det, er de utakknemlige drittunger som ikke hadde fortjent noe uansett!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå