Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid trodd at dem som ikke klarer å spare til langt hår rett ogslett har dårlig tålmodighet osv osv, men nå begynner jeg å lure..

de siste 4 årene har ikke håret mitt vokst. Veldig rart.. I fjor klippet jeg 10 cm, fra 85cm til 75cm, for tenkte at det sikkert ville vokse, siden det ikke hadde vokst mer siste årene..

Så målte jeg håret mitt for 2 uker siden, det var fortsatt 75 cm.... Jeg klippet det ned til 70cm..

Snakket nylig med min mormor, som også påstår at hennes hår ikke ville bli lenger enn skulderlangt..

Jeg får i meg alt jeg trenger av vitaminer, mat og mineraler, er fokusert på sunnhet og trening og alt som følger med, så mangler ingenting..

???

Anonymous poster hash: ab610...9a6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er det samme med meg. Mitt blir også bare skulderlangt. Klipper det noen få cm i året da men har spart i 4-5 år og det blir aldri langt. Håret vårt lever en bestemt tid før det faller av og blir erstattet med nytt. Levetiden på vårt hår er kort slik at det aldri blir langt før det faller av.

Endret av KG dama
Skrevet

For noen har håret en "voksegrense", og blir ikke lengre enn en viss lengde. Vi har det på håret ellers på kroppen, så mange har det på håret også. Jeg har ikke forskning som viser til dette, men kom over det da jeg leste om kroppshår og vekstlengde generelt sett :fnise:

Så det kan være din mormor har riktig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...