Gjest Winza Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Noen andre som reagerer på at tv3, tv norge og tv 2 ikke har slike serier nå i desember slik som dem alltid har? Jeg hadde håpa på å se vaselina hjulkalender igjen for eksempel men både tv 2, tv3 og tv norge har ingen advents jule kalender serie /:
SardintrollReturns Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Ja, det der synes jeg var stusslig. Hadde håpet på et gjensyn med Vazelina jeg også.
Gjest Winza Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Skulle ønske tv3 kunne sende den noske versjonen av 24 serien igjen, fikk aldri sett den
Gjest crazycatlady Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 The julekalender går på zebra da. Beste julekalenderen ever!
Gjest Winza Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 The julekalender går på zebra da. Beste julekalenderen ever! Uff og uff, jeg vet, fikk litt vondt i hodet mitt når jeg så den serien skulle bli vist igjen atter en gang 2 år på rad... Blir feil å ha julekalender serie på zebra, dem tilhører tv2. Hadde det vært opp til meg skulle dem bare vist olsenbanden jr, vazelina hjulkalender, vallhall eller en ny serie. Juleferga og the julekalender hater jeg så mye, noe av det kjedeligste jeg har sett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå