Gå til innhold

Hvor mye ønsker du å bruke på buketten din/hva har du brukt?

Hvor mye ønsker du å bruke på buketten din/hva har du brukt?  

1. 1. Hvor mye ønsker du å bruke på buketten din/hva har du brukt?

• Over 3000 kr
      0
    • 2001-2500 kr
      2
    • Prisen er uvesentlig bare jeg får drømmebuketten
      3
    • 2501-3000 kr
      3
    • 1501-2000 kr
      7
    • 1001-1500 kr
      25
    • Under 1000 kroner
      11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Buketten min med dyp vinrøde roser og calla i samme farger, kostet min kjære mann 2000 kr. Vakker var den :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Drar denne litt opp jeg. :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg skal ha tre enkle calaer.

Synes at det er stilfult og fint.

• 4 uker senere...
Skrevet

Buketten min kommer til å koste mellom 1500-1700 kroner. Hadde egentlig satt en maxpris på 1500, men jeg er utrolig glad for at den ikke blir ennå dyrere enn 1700 kroner.

Skrevet

Min skal visstnok koste 1200,- (bare calla lijer i en vanlig rundt tradisjonell bukett). :D

Skrevet

Min bukett - som er på avataren min her - vil koste ca 600kr.

Er kjempefornøyd med den prisen!

Skrevet

Vi betalte 1000 kr for min bukett, det er en del av den jeg har som avatar.

Er kjempefornøyd både med prisen og buketten kunne ikke fått blitt bedre! (Synes nå i alle fall jeg og min kjære!) :D

:blunke: Heidi

:) Man gifter seg ikke med den man kan leve med,

men den man ikke kan leve uten :)

Skrevet

Vi betalte 3000,- for buketten og fire knapphullsblomster til 130,- pr stk. Blir vel ca 2500,- for buketten det.

mvh

juni02

Skrevet

Hvorfor går det ikke an å stemme da, får bare opp resultatene jeg...

Skrevet

Tullerusk - jeg tror nok du må være pålogget for å stemme, men det var du kanskje?

Skrevet

Hårreisende priser her hjemme i Norge skjønner jeg......

Vi gifter oss på Gran Canaria,og der får man visst en flott brudebukett til 350 kroner! :ler:

:kul: Ismen :kul:

Skrevet

Vi betalte 950kr for min calla bukett (5 callaer + steelgrass + noe mer grønt) og tre knapphullsblomster med en minicalla. Synes det var en bra pris! :)

Skrevet

Min man köpte en mycket vacker liten bukett till mig för bara 500 NOK, och då fick vi även knapphålsblomma till honom. Den hade vackra gula rosor och orange Gerbera i sig, fantastikt vacker! Jag är mycket nöjd

Skrevet

Hvis vi skulle betalt det min bukett kostet, tror jeg de fleste ville blekne litt. Min fetter er blomsterdekoratør - jeg liker å kalle han kunstner.

Bare orkideene som ble brukt i buketten koster 1500,- i tillegg var det masse annet størs i den som kostet penger. Ideen er hans, meget spesiell - ingen har sett maken og han tok ingenting betalt for jobben.

Buketten betalte vi 800,- for og det var bare for blomstene som vi da fikk til innkjøpspris.

Borddekorasjonene matchet buketten, det var 1,5 meter høye og de betalte vi 350,- stykke for.

Heldige JA :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi betalte 1150,- for brudebukett og to brystbuketter.. jeg husker ikke hva bare buketten kostet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...