Gå til innhold

Tanker om dating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har aldri pleid å involvere meg i forum før så jeg tenkte at jeg skulle prøve meg litt.

Voksen mann på 36 her, jeg vil gjerne lufte mine tanker og ideer, både gode og dårlige.

Har lest utvalgte tråder i de 10 første sidene på forumet her og det som ofte går igjen er at konklusjonen til en tråd blir:

Hvor er alle disse seriøse single menn/damene egentlig som alle sier at finnes.

Jeg har tenkt at jeg er en av dem, og jeg har ikke 'lagt meg ut på markedet' fordi jeg ikke helt vet hvordan.

Kanskje mange andre seriøse er som meg, jeg bryr meg ikke om å gå ut på byen og alle jeg kjenner er allerede etablert og svært opptatt med unger o.l.

Det betyr at jeg må begynne på noe eller bruke nettdating som ikke frister så veldig mye.

Vi skulle virkelig ha etablert en seriøs datingkjede der alle måtte minimum gjennom et intervju først, Ikke fordi ting som ble sagt skulle bli gitt ut offentlig ala CV etc men for å forsikre seg om at personen er seriøs.

Det er jo et marked for dette.

Hvis vi lar være fordi vi er redde for hva andre måtte mene om det er det jo vårt tap ikke de andre, vi kan forflytte de sosialt akseptable grensene hvis vi vil, det er jo bare å gjøre det så får de andre følge på når de innser hva vi har oppnådd.

Jeg vet ingenting om å starte noe slikt men hvis noen andre har ideer, tanker eller smurte albuer (http://en.wikipedia.org/wiki/Elbow_grease) så kom med det.

Det var også en del pessimisme i de fleste trådene jeg leste, forståelig siden folk kommer her for å løse flokene i livet sitt, men bare husk at det er du som til slutt må løse problemene, og da kommer du ingen vei med pessimistiske og negative syn selv om du er utstyrt med nye løsninger/verktøy.

Lag positive tanker, så blir de realisert snart selv om det føles feil i begynnelsen, det er ikke så vanskelig å lure seg selv til å blir mer positiv, hjernen er ganske enkel.

Aldri gi opp heller, hvis du har sagt til deg selv at nå har jeg gått tom så er det direkte galt, du har alltid nok energi i deg til å takle selv de vanskeligste situasjonene.

Så er det noen single seriøse damer der ute? Vel ikke forstyrr meg nå, jeg lager jo profil på et nettdating sted jo! :)

Ok da er noen tanker luftet, bare synd at man ikke kan ha et lenger brukernavn her, jeg skulle jo hete Snikende Hummer, Skjult Kråkebolle.

Takk for at du leste dette, ha en fin kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva leste jeg nettopp nå....Er det et konkret budskap her?

Anonymous poster hash: 7aca6...478

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...