Gå til innhold

Hva feiler det mobilen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I 3 dager har mobilen min vert helt fucka!

"Hjem" knappen virker ikke, og det gjør ikke "tilbake" knappene heller! Går jeg for eksempel inn på spotify med mobilen, så kommer jeg meg ikke ut igjen! For å komme meg ut, må jeg skru mobilen helt av også på igjen, og dette blir jo sefølgelig slitsomt i lengden. Det er en mobil kjøpt i mars 2014, så den burde vel holde seg i et par år minst? Jeg har skrudd av og på flere ganger. Jeg har tatt ut batteri og satt det inn igjen. Det virker ikke.

Har noen tips??

Anonymous poster hash: de519...47b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merke, modell?

Ts.

Sony Xperia Z.

Anonymous poster hash: de519...47b

Skrevet

Nå skal det vel sies sånn at mange nye mobiler blir sendt ut på markedet før de blir testet ordentlig...i motsetning til før.

Anonymous poster hash: 277b7...1db

Skrevet

På min iPhone 4s så kan man på innstillinger få en slik "hjem-knapp" som alltid er oppe uansett hva du er inne på. Det reddet hvertfall min mobil. Men vet ikke om det finnes på din..

Skrevet

Selvfølgelig burde den vare minst et par år. Det er 5 års reklamasjonstid på mobiler. Leverer den på service.

Skrevet

https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1988-05-13-27

Kjøpsloven gjelder her. Gå tilbakde der den er kjøpt. Butikken kan reparere eller bytte vare 2 ganger for sqmme feil oppstår samme feil 3. Gang har du rett på å få hevet kjøpet.

Hadde en 2 år gammel pc jeg fikk tilbud om å heve kjøpet på, uten å ha spurt, takket ja og gikk et annet sted og kjøpte ny.

Anonymous poster hash: 3b694...2b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...