AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Hvis en kvinne ser en naken mann i et vindu, så er han en blotter. Hvis en mann ser en naken kvinne i et vindu - er han en kikker. Hvis du plasserer kvinnen i ditt liv på en pidestall og vil hun skal slippe rotteracet som arbeidsmarkedet er - så er du en mannssjåvenist. Hvis du velger å være hjemme for å gjøre husarbeidet - så er du en dott! Hvis du jobber mye og hardt - så har du «aldri» tid til henne. Hvis du ikke jobber mye og hardt - så er du en udugelig latsabb. Hvis hun har en kjedelig og underbetalt jobb, blir hun utnyttet og diskriminert . Hvis du har en kjedelig underbetalt jobb, så må du bare se til å få ræva i gir og skaffe deg en ny og bedre en. Hvis du blir forfremmet, foran en kvinne - kalles det favorisering. Hvis hun blir forfremmet, foran deg - kalles det likestilling. Hvis du nevner hvor flotte jentene på jobben er - er det sexpress. Hvis du ikke sier noe blir du beskyldt for ikke å vite å sette pris på kvinner. Hvis du gråter er du en pusling. Hvis du ikke gjør det - er du ufølsom. Hvis du tar en beslutning uten å rådføre deg med henne - er du en sjåvenist. Hvis hun tar en beslutning uten å rådføre seg med deg - er hun en selvstending kvinne. Hvis du ber henne gjøre noe hun ikke liker - kan du virke dominerende. Hvis hun ber deg gjøre noe du ikke liker - kalles det en tjeneste. Hvis du vet å verdsette kvinnelige former og frekt undertøy, så er du pervers. Hvis du ikke gjør det, så er du ufølsom for hennes behov. Hvis du liker at kvinner barberer leggene og holder seg i form, så er du en mannsgris. Hvis du ikke liker det - er du uromantisk. Hvis du liker å holde deg i form, så er du forfengelig. Hvis du ikke gjør det - så er du en slask- Hvis du kjøper blomster til henne - så er du ute etter noe. Hvis du ikke gjør det, så er du ikke istand til å vise omtanke. Hvis du er stolt over egen suksess, så er du en overlegen blei. Hvis du ikke er det, så er du uten ryggmarg og ambisjoner. Hvis hun har «vondt i hodet» - så er hun trøtt. Hvis du har det, så elsker du henne ikke lenger. Hvis du stadig forsøker få henne i seng, er du syklig opptatt av sex. Hvis du IKKE prøver deg hele tiden, ja så må du ha en på si. Anonymous poster hash: e18db...28f
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Og dette er hvem sin mening? Din elendige eks? Eller er det atter en gang "samfunnet" og "alle kvinner" som mener dette? Anonymous poster hash: 98f7c...324 9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Hvis hun har en kjedelig og underbetalt jobb, blir hun utnyttet og diskriminert .Hvis du har en kjedelig underbetalt jobb, så må du bare se til å få ræva i gir og skaffe deg en ny og bedre jobb. Etter enkelte av innleggene i 15000kr-tråden vil jeg si dette er sant... "Jeg tjener 30.000 så derfor må mannen tjene minst det samme". Hehe. Anonymous poster hash: 0daf8...30b 1
Commander Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Jeg syntes det er diskriminerende at kvinner etterhvert blir MILFER mens jeg blir gammel gris. Urettferdig er det. (Ironialert bigtime)
Christiania_Oslo Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 For oss kvinner: Jobber du heltid i en bra jobb er du en kjerring som er kvotert inn,og som forsømmer kvalitetstid med mannen din, Jobber du deltid og er mye hjemme er du lat og slapper av mens den "stakkars"mannen må slite. Hvis du tør å gå alene så setter du deg i fare for å bli voldtatt-og fortjener det såklart, Hvis du holder deg hjemme og er nervøs, så er du slem og demoniserer menn-og fortjener å bli voldtatt såklart. Har du sex på 1.date er du billig, Har du ikke sex på 1.date er du prippen. Blir du plystret på og snur deg er du innbilsk, Snur du deg ikke er du overlegen. Hvis du ønsker en mann som klarer å ivareta personlig hygiene er du kravstor, Hvis du ønsker en mann som løfter på ræva er du SINNSYKT kravstor. Hvis du er venn med en som sier han er din venn så har du friendzona ham, Hvis du har sex med en som kaller seg din venn er du billig løshore ludder. Osv 3
fullførsetningen Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Etter enkelte av innleggene i 15000kr-tråden vil jeg si dette er sant... "Jeg tjener 30.000 så derfor må mannen tjene minst det samme". Hehe. Anonymous poster hash: 0daf8...30b Høres nesten ut som noe jeg kunne sagt. "Jeg tjener 30 000 så derfor er det ønskelig at dama tjener omtrent det samme". Bare at jeg er litt milder. Må ikke tjene minst det samme, men at vi stiller omtrent likt på det økonomiske plan er å foretrekke. Jeg hadde forøvrig håpet at dette skulle være en nogenlunde seriøs diskusjon, men den gang ei...
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 For oss kvinner: Jobber du heltid i en bra jobb er du en kjerring som er kvotert inn,og som forsømmer kvalitetstid med mannen din, Jobber du deltid og er mye hjemme er du lat og slapper av mens den "stakkars"mannen må slite. Hvis du tør å gå alene så setter du deg i fare for å bli voldtatt-og fortjener det såklart, Hvis du holder deg hjemme og er nervøs, så er du slem og demoniserer menn-og fortjener å bli voldtatt såklart. Har du sex på 1.date er du billig, Har du ikke sex på 1.date er du prippen. Blir du plystret på og snur deg er du innbilsk, Snur du deg ikke er du overlegen. Hvis du ønsker en mann som klarer å ivareta personlig hygiene er du kravstor, Hvis du ønsker en mann som løfter på ræva er du SINNSYKT kravstor. Hvis du er venn med en som sier han er din venn så har du friendzona ham, Hvis du har sex med en som kaller seg din venn er du billig løshore ludder. Osv Gjesp. Anonymous poster hash: 5c27b...4ef
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014 Hvis jeg skal snakke for meg selv føler jeg største delen av den diskrimineringen jeg opplever som kvinne er knyttet til arbeidsmarkedet. Jeg lurer egentlig på når i livet en kvinne er en ideell jobbkandidat?! 20 årene: Hun er nyutdannet og vil sikkert vare ha en jobb så hun kan bli gravid. Han er nyutdannet, et friskt pust i bedriften og kommer nok til å gi alt! 30 årene: *Hun har små barn som kan være mye syke. *Han har små barn og viser at han er seriøs. Dessuten er han i etableringsfasen så han er nok interessert i å holde på jobben. 40 årene: Hun mangler erfaringen mennene har pga at du har prioritert familien framfor videreutdanning, konferanser osv. *Han er i sin beste alder, og er drømmekandidaten. 50 årene: *Hun er gammel og kan ha vondt i kroppen som fører til sykemelding (det at du har født tre barn har selvfølgelig ikke noe med saken å gjøre) + at du er trygg på deg selv og ikke redd for å si hva du mener, altså er du masete. *Han er stødig og lojal og har veldig mye erfaring og mange nyttige innspill. 60 årene: *Hun er en koselig mammafigur som ikke har evne til å fornye deg. *Han er en stabil arbeidskar som firmaet kan regne med.Anonymous poster hash: 92f56...c5a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå