Gå til innhold

iPhone 6 pluss. HJEELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

iPhonen min tuller sånn. Den er helt ny. Bare noen uker gammel. Når jeg fikk den så måtte jeg ha en nål for å få ut skuffa til å ha sim kortet i. Da var det noe som knakk. En bitteliten bit. Etter mye strev fikk jeg den opp. Tenkte det gjør nok ingenting om det knakk en liten bit av skuffa der sim kortet skal inni. Telefonen virket supert. Ca 2 uker senere begynner den å tulle. Jeg får ikke skrive melding eller ringe. Det står søker opp i venstre hjørne. Jeg er bare koblet til med wifi nett. Jeg får ikke skrive inn pin koden til sim kortet. Jeg stengte den og satte på igjen. Da virket det. Dagen etter skjedde det igjen. Da ville det ikke virke etter jeg stengte å satte på igjen. Så jeg prøvde å ta ut simkortet og satte den inn igjen. Da virket den. Nå vil det ikke virke i det hele tatt. Har stått søker i flere dager. Jeg stenger og setter på. Ingenting skjer. Jeg har tatt ut simkortet flere ganger og inn igjen. Ingenting skjer. Hva er dette for noe tull med en helt ny telefon? Jeg må nok inn med den, men er det flere som har hatt samme problem? Eller vet hva det kommer av? Er det pga jeg knakk en liten bit av sim kort skuffa? Det skal vel ikke ha noe å si. Det skal jo ikke knekke for ingenting. Jeg måtte jo få den opp.

Anonymous poster hash: 6416c...7a4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det følger jo med en sånn dings for å åpne simkortskuffen!! Hvorfor i alledager brukte du ei nål?? :klo:

Skrevet

Dessverre så har ts ødelagt kretskortet for sim-kortet. Som en annen her sier. Du skulle ha brukt verktøyet som fulgte med, og du skulle ha lest bruksanvisningen...

Du får selvfølgelig ikke ny mobil som dekker garantien, siden det var du som forårsaket ødeleggelsen.

Du må levere din inn på et iphone-sertifisert verksted for å få den fikset. Vil tippe det kommer på 1000-1300 kr.

Anonymous poster hash: 25f53...35a
Skrevet

Jeg fikk ikke med noe dings til å åpne simkortskuffen. Derfor brukte jeg nål for å få den opp. Det sto også at jeg kunne bruke noe tegnestift eller noe spist for å få den opp med så da gjorde jeg bare som det stod.

Skrevet

Jeg fikk ikke med noe dings til å åpne simkortskuffen. Derfor brukte jeg nål for å få den opp. Det sto også at jeg kunne bruke noe tegnestift eller noe spist for å få den opp med så da gjorde jeg bare som det stod.

Da har du oversett den. Den er festet på utsiden av omslaget som samler bruksanvisningsarkene.

Anonymous poster hash: d466d...902

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...