AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har akkurat kjøpt meg iPhone 6, etter mange år med en god, gammel telefon. Men så har jeg inntrykk av at batteriet på de nyere smarttelefonene fort blir dårlig og må lades ofte. Akkurat nå er jeg fornøyd med batteriet på min iPhone, og lader den hver kveld - noe som er helt greit. Men spørsmålet er hva jeg bør gjøre for at batteriet skal holde seg sånn? Er det en spesiell måte jeg bør lade den på? Hører så mye forskjellig - ikke bruk den mens den lader, ikke la den lade hele natten, osv. Hva er egentlig riktig? Anonymous poster hash: 60867...8e2
Minya Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Slå av alle duppeditter og apper og ræl som ikke er nødvendig for at mobilen skal fungere. Slå av wifi, bluetooth og alt sånt dill, og juster ned lysstyrke på skjermen. I teorien skal du kunne øke batterikapasiteten med nesten 20% bare ved å slå av eller deaktivere enkelte greier. La batteriet bli nesten helt tomt før du lader igjen, men ikke la det gå helt tomt, det er visst ikke bra det heller. Evt gå tilbake til den gamle mobilen som har seks ganger så høy batterikapasitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå