Gjest ? Skrevet 26. juli 2004 #1 Skrevet 26. juli 2004 hvordan vite at noen legger ann på deg / har lyst på deg?!?
Gjest lilletroll Skrevet 26. juli 2004 #2 Skrevet 26. juli 2004 Personlig bare vet jeg det.....Men så er jeg en veldig god menneskekjenner, da Ser det når noen "ser langt etter" andre også......(kanskje jeg skulle ta meg en tur til ?land, og finne ut for deg om det er noen som legger seg etter deg )
Gjest ? Skrevet 26. juli 2004 #3 Skrevet 26. juli 2004 det ville hjulpet meg masse! kian du ikke det?!? pliz
Gjest ? Skrevet 26. juli 2004 #5 Skrevet 26. juli 2004 OK! Dette er historien om "?" iløpet av mitt liv, har det skjedd 10talls av ganger at jeg har hørt av menn "jamen i herregud da jente! skjønner du ikke at jeg prøver å legge ann på deg?" ... nei.. trodde de bare var hyggelige jeg... Så ja, vel fint for dere. men for slike "?" som meg som er sosialt amøber så funker det ikke... derfor *lure lure lure* - som dere sikkert skjønner har jeg kommet dithen at jeg lurer på om en legger ann på meg
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #7 Skrevet 26. juli 2004 Vel, dersom du som "aldri" oppfatter at noen legger an på deg, faktisk har oppfattet at noen legger an på deg, så gjør han det!
Hu i Svingen Skrevet 26. juli 2004 #8 Skrevet 26. juli 2004 Vel' date=' dersom du som "aldri" oppfatter at noen legger an på deg, faktisk har oppfattet at noen legger an på deg, så gjør han det! [/quote'] Helt enig - du har blitt sjekket opp bigtime, girl
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå