Gå til innhold

Hva syns du om denne kjolen? (Bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva syns dere? Jeg greier ikke å bestemme meg. Liker ikke helt den pynten øverst foran, men ellers syns jeg den er ganske fin. Pen blåfarge og fin lengde. post-37809-0-21714600-1417697295_thumb.j

Anonymous poster hash: c8da4...54d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt kjedelig og vanlig. En kjole "alle" går med på julebord.

• Liker 4
Skrevet

Litt kjedelig og vanlig. En kjole "alle" går med på julebord.

På den rette kroppen vil den sitte som støpt. Den fremhever midjen og er ganske søt. Med høy hestehale og sotede øyne, blir det ganske bra. Mye bedre enn å overstyle seg og bli seende ut som et juletre. Ser det ut som at en prøver for hardt, blir det sjelden bra.

Anonymous poster hash: ce789...fbe

• Liker 7
Gjest crazycatlady
Skrevet

Fin kjole! Har selv bestilt en lignende en i samme farge faktisk. :) Nydelig blåfarge!

Skrevet

På den rette kroppen vil den sitte som støpt. Den fremhever midjen og er ganske søt. Med høy hestehale og sotede øyne, blir det ganske bra. Mye bedre enn å overstyle seg og bli seende ut som et juletre. Ser det ut som at en prøver for hardt, blir det sjelden bra.

kjolen er fortsatt dritkjedelig

Anonymous poster hash: f6591...23b

• Liker 6
Skrevet

Syns den var veldig fin. Med rett tilbehør iallefall!

Skrevet

Enig med de som sier at den var kjedelig. Men veldig fin farge da.

Skrevet

Jeg syns den er enkel og kjempefin, men jeg hadde brukt noen minutter på å sprette av det blondepynt-greiene i fronten der. Da står man friere når det gjelder smykker.

Anonymous poster hash: 3becd...acd

Skrevet

Den ser fortsatt veldig kjedelig og vanlig ut. Det finnes finnes et mellompunkt mellom kjedelig og overpyntet.

Anonymous poster hash: 23292...d59

Skrevet

Jeg syns den er enkel og kjempefin, men jeg hadde brukt noen minutter på å sprette av det blondepynt-greiene i fronten der. Da står man friere når det gjelder smykker. Anonymous poster hash: 3becd...acd

Kommer til å sprette av blondepynten, ja. Om det går. Har bestilt den nå. Det er kanskje en litt kjedelig kjole, derfor jeg valgte den i blå i stedet for svart.

Anonymous poster hash: c8da4...54d

Skrevet

Hvor kjøpe du den? Den var fin!

Skrevet

Veldig fin kjole. Styler du den og deg rett vil du se smashing ut!

Skrevet

Helt grei, hverken mer eller mindre.

Skrevet

Veldig trygg kjole til feks firmajulebord. Og ofte trenger en jo nettopp en kjole som garantert er en av mengden - ikke alle som er komfortable med å skille seg ut. Dette er helt klart en klassisk, litt jentete og enkel kjole så jeg ville styrt klar av den om inntrykket du ønsker å gi er i retning "sofistikert" eller "sexy".

For enkel jente-på-kontoret eller datter&barmebarn look så er denne toppers. Dog: om du ønsker å bruke den flere år ville jeg funnet en uten tyll-laget, som er på vei ut.

Anonymous poster hash: 6d14d...e17

Skrevet

Jeg synes slike kjoler er kjempefine..
Men det kommer helt ann på hvem som har den på :)

Altså, pynt,smykker, passer kjolen til kroppen...Sko, veske...alle slike småting spiller mye mer inn, enn selve kjolen :P

Gjest Lille-pus
Skrevet

Enkel og fin kjole som lett kan brukes til et utall anledninger.

Kan pyntes opp og ned etter anledning og lyst.

Et trygt og greit valg som sannsynligvis vil bli mye brukt :)

Skrevet

Synes den var fin! Er du sikker på at det er blondepynt foran?

Jeg synes det ser mest ut som foret i kjolen (altså vrangsiden som synes der ryggen er høyere enn utrigningen). Hvis det er på forsiden ville jeg også sprettet av.

Skrevet

Synes den var fin! Er du sikker på at det er blondepynt foran?

Jeg synes det ser mest ut som foret i kjolen (altså vrangsiden som synes der ryggen er høyere enn utrigningen). Hvis det er på forsiden ville jeg også sprettet av.

Selvsagt. Kjolen er jo på en dukke.

Anonymous poster hash: 23292...d59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...