Gjest avocadoen Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Er det godt? Laget kremen som nå står i kjøleskapet, men er ikke så veldig glad i mørk sjokolade og synes kanskje jeg puttet litt mye mørk sjokolade i den. Kan jeg blande den med mer kremfløte i kveld når jeg skal piske den?
Engel Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Det er veldig godt! Men jeg har aldri lagd det selv så har ingen tips. Men de jeg har smakt har ikke smakt mye av mørk sjokolade, så jeg tror kanskje ikke det er noen fare?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Det er veldig godt! Men jeg har aldri lagd det selv så har ingen tips. Men de jeg har smakt har ikke smakt mye av mørk sjokolade, så jeg tror kanskje ikke det er noen fare? Takk!Anonymous poster hash: 673a3...9ff
salat Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Det er sinnsykt godt! Den vi lager tror jeg ikke inneholder fløte? Men er smørkrem med sjokolade, så jeg ville hatt melis i.
Angelheart2 Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 (endret) De jeg lager har ikke sjokoladekrem i det hele tatt, kun vanlig smørkrem. Det er ingen hos oss som er så veldig glad i sjokolade, så den dropper vi i SB. Du velger uansett selv hvor mye sjokolade du har i, det har ingenting å si for kaken forøvrig, kun smaken. Ups.... så nå at du allerede hadde laget kremen. Spe på med mer smør og melis dersom du syns den blir for sterk, da mildner du sjokoladesmaken endel. Endret 5. desember 2014 av Angelheart2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå