AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har mistet matlysten helt så måtte prøve noe nytt i tillegg til middag selvfølgelig, har begynt med smoothies og tortillas med salat. Spiser fullkornstortilla med smårettsskinke (kylling når det er trygt igjen ), salat, agurk, mais, paprika til frokost og lunsj. Men ... er det lite mat i dette? Kjenner jeg fort blir sulten, er det noe mer jeg kan ha i så det blir mer mettende og mer næringsrikt? Er ikke så nøye at det er sunt altså, bare det er godt.. Anonymous poster hash: cfbfa...78a
Tabris Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Protein og fett er det som gir best metthetsfølelse. Noen skinkebiter og litt mager kylling inneholder lite protein (og for kyllingen: også lite fett), og det er dermed forståelig at du blir fort sulten igjen. Du kan alternativt ha en yoghurt eller noe frukt som mellommåltid.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Ha en ss olje i smoothien og noen skiver ost på tortillaen. Anonymous poster hash: 82689...318
Pringle Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Du har mistet matlysten, men du er sulten. Hva er det jeg ikke skjønner her...?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Du har mistet matlysten, men du er sulten. Hva er det jeg ikke skjønner her...? Jeg er også sånn noen ganger; føler meg skikkelig sulten med på samme tid uggen, kvalm og lite matlyst! Anonymous poster hash: 0d363...a49 1
Pringle Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Jeg er også sånn noen ganger; føler meg skikkelig sulten med på samme tid uggen, kvalm og lite matlyst! Anonymous poster hash: 0d363...a49 OK, kvalmsulten, jeg ser den - jeg kjenner til den jeg også... Pleide å bare ville ha lyst på godterier, ikke på mat. Det ble bedre da jeg begynte å spise sunnere, måltider og mer variert.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #7 Skrevet 4. desember 2014 Når kyllingen blir trygg igjen? Hva mener du`? Mistenker at du har misforstått noe her. Anonymous poster hash: 4db1c...4ee
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #8 Skrevet 4. desember 2014 Du har mistet matlysten, men du er sulten. Hva er det jeg ikke skjønner her...? Fysisk vs psykisk. Magen vil ha mat, så du er sulten, men en har ikke lyst på mat. Anonymous poster hash: f9a03...0cb 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #9 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har mistet matlysten helt så måtte prøve noe nytt i tillegg til middag selvfølgelig, har begynt med smoothies og tortillas med salat. Spiser fullkornstortilla med smårettsskinke (kylling når det er trygt igjen ), salat, agurk, mais, paprika til frokost og lunsj. Men ... er det lite mat i dette? Kjenner jeg fort blir sulten, er det noe mer jeg kan ha i så det blir mer mettende og mer næringsrikt? Er ikke så nøye at det er sunt altså, bare det er godt.. Anonymous poster hash: cfbfa...78a Sleng på en majonesbasert dressing. Anonymous poster hash: 996dd...ea1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå