Gå til innhold

Er dette lite mat..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mistet matlysten helt så måtte prøve noe nytt i tillegg til middag selvfølgelig, har begynt med smoothies og tortillas med salat.

Spiser fullkornstortilla med smårettsskinke (kylling når det er trygt igjen :fnise:), salat, agurk, mais, paprika til frokost og lunsj.

Men ... er det lite mat i dette? Kjenner jeg fort blir sulten, er det noe mer jeg kan ha i så det blir mer mettende og mer næringsrikt?

Er ikke så nøye at det er sunt altså, bare det er godt..

Anonymous poster hash: cfbfa...78a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Protein og fett er det som gir best metthetsfølelse. Noen skinkebiter og litt mager kylling inneholder lite protein (og for kyllingen: også lite fett), og det er dermed forståelig at du blir fort sulten igjen.

Du kan alternativt ha en yoghurt eller noe frukt som mellommåltid.

Skrevet

Ha en ss olje i smoothien og noen skiver ost på tortillaen.

Anonymous poster hash: 82689...318

Skrevet

Du har mistet matlysten, men du er sulten. Hva er det jeg ikke skjønner her...? :vetikke:

Skrevet

Du har mistet matlysten, men du er sulten. Hva er det jeg ikke skjønner her...? :vetikke:

Jeg er også sånn noen ganger; føler meg skikkelig sulten med på samme tid uggen, kvalm og lite matlyst!

Anonymous poster hash: 0d363...a49

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også sånn noen ganger; føler meg skikkelig sulten med på samme tid uggen, kvalm og lite matlyst!

Anonymous poster hash: 0d363...a49

OK, kvalmsulten, jeg ser den - jeg kjenner til den jeg også... Pleide å bare ville ha lyst på godterier, ikke på mat. Det ble bedre da jeg begynte å spise sunnere, måltider og mer variert.

Skrevet

Når kyllingen blir trygg igjen? Hva mener du`? Mistenker at du har misforstått noe her. :)

Anonymous poster hash: 4db1c...4ee
Skrevet

Fysisk vs psykisk. Magen vil ha mat, så du er sulten, men en har ikke lyst på mat.

Anonymous poster hash: f9a03...0cb

• Liker 1
Skrevet

Jeg har mistet matlysten helt så måtte prøve noe nytt i tillegg til middag selvfølgelig, har begynt med smoothies og tortillas med salat.

Spiser fullkornstortilla med smårettsskinke (kylling når det er trygt igjen :fnise:), salat, agurk, mais, paprika til frokost og lunsj.

Men ... er det lite mat i dette? Kjenner jeg fort blir sulten, er det noe mer jeg kan ha i så det blir mer mettende og mer næringsrikt?

Er ikke så nøye at det er sunt altså, bare det er godt..

Anonymous poster hash: cfbfa...78a

Sleng på en majonesbasert dressing.

Anonymous poster hash: 996dd...ea1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...