AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Jeg liker ikke slike anti-tråder, så dette er ingen parodi, men ment seriøst. I det siste har jeg drevet litt med nettdating, og ved flere tilfeller har jeg møtt noen jeg har hatt god skriftlig kjemi med, datingen har gått bra, god kjemi både personlig og seksuelt, men så blir det sagt 'du, jeg er egentlig ikke ute etter noe forhold nå' etter en uke eller to. De vil fortsette å treffes, gjerne gå ut av og til også, men droppe introduksjon av hverandres omgangskretser og sånn. Joda, det er jo en ærlig sak, og ikke akkurat krise, betyr at jeg kan treffe andre damer og sånn, men er ikke det at jeg har så lyst til å treffe mange samtidig heller, da. Hvorfor treffer jeg så ofte på damer som kun er ute etter et slags FF-forhold? Slår litt ned som lyn fra klar himmel av og til, ja, hvorfor er det så vanskelig å forstå hva damer vil? Her er det behov for å dra en Chuck Norris-vits: 'Chuck Norris understands women!' For det er det nok ikke så mange av oss andre menn som gjør..Anonymous poster hash: cbd18...ee6 2
AnnetteF Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Jeg liker ikke slike anti-tråder, så dette er ingen parodi, men ment seriøst. I det siste har jeg drevet litt med nettdating, og ved flere tilfeller har jeg møtt noen jeg har hatt god skriftlig kjemi med, datingen har gått bra, god kjemi både personlig og seksuelt, men så blir det sagt 'du, jeg er egentlig ikke ute etter noe forhold nå' etter en uke eller to. De vil fortsette å treffes, gjerne gå ut av og til også, men droppe introduksjon av hverandres omgangskretser og sånn. Joda, det er jo en ærlig sak, og ikke akkurat krise, betyr at jeg kan treffe andre damer og sånn, men er ikke det at jeg har så lyst til å treffe mange samtidig heller, da. Hvorfor treffer jeg så ofte på damer som kun er ute etter et slags FF-forhold? Slår litt ned som lyn fra klar himmel av og til, ja, hvorfor er det så vanskelig å forstå hva damer vil? Her er det behov for å dra en Chuck Norris-vits: 'Chuck Norris understands women!' For det er det nok ikke så mange av oss andre menn som gjør..Anonymous poster hash: cbd18...ee6 Ja kvinnfolk begynner å ta etter mannfolka! 😁 Men altså...er man ute etter en FF eller ONS så bør man jo være ærlig om det fra første stund. Men dessverre så tør de vel ikke det da. Selv har jeg samme problemet med menn. Men begynner endelig å bli flink på å lese hva menn virkelig er ute etter. Både du og jeg har nok bare hatt uflaks. ☺
draug 75 Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Det kan være en fase at det ikke er plass i livet til kjærester. Vi er heldigvis kommet dit at vi ikke nødvendigvis må ha et kjærlighetsforhold for å ha et seksualliv. Du har et luksusproblem. Du trekker damene på det seksuelle. De færreste menn klarer det. Og kvinnene blir glad i deg.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Det kan jo hende de ser på deg som veldig tiltrekkende, men at du ikke er kjærestemateriale. Anonymous poster hash: 95cf4...d91 1
Gjest Dude91 Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Begge kjønnene er glade i sex, men man kan da for svingende være ærlig om hensikten. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Kanskje du ville vært mer interessant som kjæreste om du sluttet å se dem som "kvinner" og heller så dem som individer... Anonymous poster hash: 0c358...adc
sol87 Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 Ja kvinnfolk begynner å ta etter mannfolka! Men altså...er man ute etter en FF eller ONS så bør man jo være ærlig om det fra første stund. Men dessverre så tør de vel ikke det da. Selv har jeg samme problemet med menn. Men begynner endelig å bli flink på å lese hva menn virkelig er ute etter. Både du og jeg har nok bare hatt uflaks. ☺ Enig, man leker ikke med følelsene til folk. Å spille med åpne kort fra begynnelsen er bra. 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #8 Skrevet 6. desember 2014 Du har et luksusproblem. Du trekker damene på det seksuelle. De færreste menn klarer det. Og kvinnene blir glad i deg. Kanskje, kanskje.. Takk for en fin kommentar Nei, jeg får nok slutte med dette "kun holde på med en av gangen"-greiene, det er en kynisk verden, så får vel bare bli en del av den, og så får vi se. Anonymous poster hash: cbd18...ee6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #9 Skrevet 6. desember 2014 Kanskje du ville vært mer interessant som kjæreste om du sluttet å se dem som "kvinner" og heller så dem som individer... Anonymous poster hash: 0c358...adc Hva i all verden for slags dustekommentar var nå det? Hvor får du det fra at jeg ser på dem som kvinner og ikke individer, og er ikke et kvinnelig individ en kvinne..? Nei, ikke godt å si hva du mener her, du får gjerne utdype. Anonymous poster hash: cbd18...ee6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #10 Skrevet 6. desember 2014 Det kan jo hende de ser på deg som veldig tiltrekkende, men at du ikke er kjærestemateriale. Anonymous poster hash: 95cf4...d91 Basert på hva som er blitt sagt, og andre ting, så er det åpenbart at det er snakk om personer som ikke ønsker noe forhold til tiden, så går nok ikke på det. Her har det visst være flere før meg som har "gjennomgått" tilsvarende, og det vil komme flere etter. Anonymous poster hash: cbd18...ee6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #11 Skrevet 7. desember 2014 Hva i all verden for slags dustekommentar var nå det? Hvor får du det fra at jeg ser på dem som kvinner og ikke individer, og er ikke et kvinnelig individ en kvinne..? Nei, ikke godt å si hva du mener her, du får gjerne utdype. Anonymous poster hash: cbd18...ee6 Les hva du selv skrev i HI, at du ikke "forstår kvinner." Slutt å se på kvinner som en homogen gruppe du kan forstå kollektivt, og begynn å kommuniser med individet om hva hun ønsker og hvorfor hun ønsker sånn og slik, så kanskje ting forandrer seg. Anonymous poster hash: 0c358...adc 1
Christiania_Oslo Skrevet 7. desember 2014 #12 Skrevet 7. desember 2014 Mest sannsynlig ser de ikke på deg som kjærestemateriale. Kanskje du er "pulbar" men ikke en de drar hjem til mora si med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå