Gå til innhold

Lyder..

Fremhevede innlegg

Gjest jente19
Skrevet

Jeg lurer på om det er helt normalt å lage lyder når man har sex? Selv synes jeg det er litt flaut... Men skulle på en måte ønske at jeg ikke var flau.. noen gode råd?

:roll: Og hvordan vil typen reagere hvis jeg plutselig begynner å lage lyder? Han lager ikke akkurat de store lydene selv.

Men vi er ennå i eksperimenteringsfasen.. :P

Deilig å være nyforelsket! :kline:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, det er normalt å lage lyder!

Noen er mer forsiktige med lydene hvis det er andre i nærheten, mens andre lar det stå til uansett (Se Åpent brev).

La lydene komme av seg selv, fokusér heller på elskingen enn "kvaliteten" eller "fornuften" i de lydene som kommer ut...

:ler:

Skrevet

Lyder er nice :sjarmor:

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg lager ikke lyder.....kommer ikke naturlig, og da gidder jeg jo i hvertfall ikke lage noen bare for å gjøre det :-? Men mannen min skulle ønske jeg kunne "stønne" litt.........

Skrevet

Lyder og snakk hører med i et godt kn......ehhh....samleie...

Skrevet

Lag lyder hvis du foeler for det; det kan vaere enklere aa kommunisere hva som er ekstra deilig til partneren hvis man lager litt lyder en gang i blant :wink:

Skrevet

Jeg klarer ikke være lydløs når jeg har det deilig, og hva slags lyd eller prat og volum varierer.

Det viktige er at det er naturlig, er du naturlig stille, så ikke lag lyd bare for å lage lyd. Er det naturlig for deg å lage lyder, så la dem komme som de vil selv, da er det en naturlig del av deg og din måte å nyte på.

Jeg skulle ønske jeg hadde møtt en mann som ga mer lyd også jeg, det er så altfor mange (av de jeg har hatt sex med ihvertfall) som er tause som østerser, og jeg klarer ikke forstå at de da har det godt, så jeg blir litt usikker når jeg ikke hører en lyd.

Skrevet

Kom til meg Aline.....husk ørepropper.... :sjarmor:

Skrevet

jeg VIL jo ha lyd, trenger ikke ørepropper da da!! :roll::tunge1:

Gjest GreenSky
Skrevet
jeg VIL jo ha lyd' date=' trenger ikke ørepropper da da!! :roll::tunge1:[/quote']

Hverken for mye eller for lite lyd er bra. Har vært borti begge deler. :wink:

Skrevet

Noen lager mye lyd, noen lager litt, noen lager ingenting. Alt er normalt.

Gjest TomKrus
Skrevet
Noen lager mye lyd' date= noen lager litt, noen lager ingenting. Alt er normalt.

Var redd jeg var litt unormal en stund.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmm..kom til å tenke på en gang. Min kjære er oftest ganske stille bortsett fra når han kommer. Da kommer det lyder men ikke veldig høyt.

Unntaket var en gang han virkelig lagte lyd....som en løve brølte han..... :o Må ha vært århundrets beste orgasme.. :sjarmor:

Skrevet

jeg lager lyder i senga, skulle bare ønske at sambo også gjorde det, men han finner det ikke naturlig sier han..

ingenting gjør meg kåtere enn mannfolk som gir litt lyd i fra seg i senga! :roll:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Er vel ikke en av de mest høylytte, men litt lyder blir det jo. (Om det er bra da, og det er det jo ikke alltid)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...