Gjest jente19 Skrevet 26. juli 2004 #1 Skrevet 26. juli 2004 Jeg lurer på om det er helt normalt å lage lyder når man har sex? Selv synes jeg det er litt flaut... Men skulle på en måte ønske at jeg ikke var flau.. noen gode råd? Og hvordan vil typen reagere hvis jeg plutselig begynner å lage lyder? Han lager ikke akkurat de store lydene selv. Men vi er ennå i eksperimenteringsfasen.. Deilig å være nyforelsket!
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #3 Skrevet 26. juli 2004 Ja, det er normalt å lage lyder! Noen er mer forsiktige med lydene hvis det er andre i nærheten, mens andre lar det stå til uansett (Se Åpent brev). La lydene komme av seg selv, fokusér heller på elskingen enn "kvaliteten" eller "fornuften" i de lydene som kommer ut...
Gjest lilletroll Skrevet 26. juli 2004 #5 Skrevet 26. juli 2004 Jeg lager ikke lyder.....kommer ikke naturlig, og da gidder jeg jo i hvertfall ikke lage noen bare for å gjøre det :-? Men mannen min skulle ønske jeg kunne "stønne" litt.........
Comeback Kid Skrevet 26. juli 2004 #6 Skrevet 26. juli 2004 Lyder og snakk hører med i et godt kn......ehhh....samleie...
Hontas Skrevet 26. juli 2004 #7 Skrevet 26. juli 2004 Lag lyder hvis du foeler for det; det kan vaere enklere aa kommunisere hva som er ekstra deilig til partneren hvis man lager litt lyder en gang i blant
aline Skrevet 26. juli 2004 #8 Skrevet 26. juli 2004 Jeg klarer ikke være lydløs når jeg har det deilig, og hva slags lyd eller prat og volum varierer. Det viktige er at det er naturlig, er du naturlig stille, så ikke lag lyd bare for å lage lyd. Er det naturlig for deg å lage lyder, så la dem komme som de vil selv, da er det en naturlig del av deg og din måte å nyte på. Jeg skulle ønske jeg hadde møtt en mann som ga mer lyd også jeg, det er så altfor mange (av de jeg har hatt sex med ihvertfall) som er tause som østerser, og jeg klarer ikke forstå at de da har det godt, så jeg blir litt usikker når jeg ikke hører en lyd.
Comeback Kid Skrevet 26. juli 2004 #9 Skrevet 26. juli 2004 Kom til meg Aline.....husk ørepropper....
aline Skrevet 26. juli 2004 #10 Skrevet 26. juli 2004 jeg VIL jo ha lyd, trenger ikke ørepropper da da!!
Gjest GreenSky Skrevet 26. juli 2004 #11 Skrevet 26. juli 2004 jeg VIL jo ha lyd' date=' trenger ikke ørepropper da da!! [/quote'] Hverken for mye eller for lite lyd er bra. Har vært borti begge deler.
Arkana Skrevet 26. juli 2004 #15 Skrevet 26. juli 2004 Noen lager mye lyd, noen lager litt, noen lager ingenting. Alt er normalt.
Gjest TomKrus Skrevet 26. juli 2004 #16 Skrevet 26. juli 2004 Noen lager mye lyd' date= noen lager litt, noen lager ingenting. Alt er normalt. Var redd jeg var litt unormal en stund.
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #17 Skrevet 26. juli 2004 Hmm..kom til å tenke på en gang. Min kjære er oftest ganske stille bortsett fra når han kommer. Da kommer det lyder men ikke veldig høyt. Unntaket var en gang han virkelig lagte lyd....som en løve brølte han..... :o Må ha vært århundrets beste orgasme..
^me^ Skrevet 26. juli 2004 #19 Skrevet 26. juli 2004 jeg lager lyder i senga, skulle bare ønske at sambo også gjorde det, men han finner det ikke naturlig sier han.. ingenting gjør meg kåtere enn mannfolk som gir litt lyd i fra seg i senga!
Gjest Moonshadow Skrevet 26. juli 2004 #20 Skrevet 26. juli 2004 Er vel ikke en av de mest høylytte, men litt lyder blir det jo. (Om det er bra da, og det er det jo ikke alltid)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå