Gå til innhold

Hva foregår i hodet til pyromane?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca 15 år siden, da jeg var liten, ble huset vårt i påtent og brant ned. Vi var heldigvis bortreist, så jeg husker ikke så mye av det. Et annet hus i nærheten ble også forsøkt påtent. Politiet fant aldri gjerningsmannen, men konkluderte med at det var en pyroman.

Nå har politiet arrestert en pyroman for to branner i Trondheim den siste uka. Mannen er dømt for 8(!) branner fra før. Det er ikke usannsynelig at dette er den samme som brant opp alt vi eide, da vi bor i samme by.

1) Hva i all verden får folk til å gjøre sånt? Broren min var knapt 2 år gammel da det skjedde, og vi kunne alle ha dødd hvis vi hadde vært hjemme. Broren min ville ha vært hjelpeløs. Hvorfor vil noen ødelegge alt, ta fra tilfeldige folk alle eiendeler og i verste fall drepe familiemedlemmer? Det er så grusomt og unødvendig!

2) hvorfor i all verden slapp de ham ut fra forvaring? Han har jo forårsaket minst 8 branner, sannsyneligvis fler! Hadde ikke norsk rettsvesen vært så dumsnille hadde mange familier sluppet å miste hjemmene sine. Saksbehandleren burde bli solidarisk ansvarlig for skadene han har forårsaket ved å slippe en sånn person løs på sivilbefolkningen :(

Anonymous poster hash: f6808...5ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...