Gå til innhold

Hva synes dere om det huset der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg hatt penger og ambisjoner om å lage et pensjonat/b&b, hadde jeg kjøpt det. For min del er kjøkkenet et av de beste jeg har sett, for det er plass til alle redskapene som jeg nå har liggende i kasser på mitt, til å være leiebolig, store kjøkken, men som er litt for lite for mine ambisjoner.

Gjest Klaveret
Skrevet

Et nydelig hus!! Og ikke så høy pris i forhold til hva man får.

MEN, hvordan har vanlige folk RÅD til et slik hus???

Gjest Tigress
Skrevet

Dei låner seg til fant.

Skrevet

Interiøret er dritstyggt!

Innvending synes jeg ikke huset er så fint, kjøkkenet, badet, gangen...nei, uff...

Man må ha spesiell stil om man skal bo idet huset.

Og det som er typisk med slike dyre hus er at de er så fine utvendig men ikke innvendig.

Anonymous poster hash: 78695...3a1

Enig! Hadde trengtes oppussing til å gjøte det "mykere" - mer komfertabelt.

Fint på utsiden :) Synd at mange fint hus ligger så skjermet, er så husredd...

Anonymous poster hash: 0e85a...30f

Skrevet

Jeg synes det var kjempefint utenpå. Men så rotete inni. Og en del slitte og gamle gulv og vinduer.

Og hva skal man med et så stor tøys hvis man ikke har mange mange barn?

Jeg må si at jeg kun ser en del kostnader ved oppussing og fyring.

Men jeg er veldig sær da, jeg brukte over ett år på å kjøpe bolig forrige gang, da jeg har så mange sære preferanser. Og det med at huset har soverom og stier seperat, og ikke at det er "rotete" inndelt var en av de mange kriteriene. Men vi har også en ganske stort hus (kanskje 100 kvm mindre?) men for meg så er det nesten mer negativt, for ofte da større fyringsutgifter og mer å vaske.

Anonymous poster hash: 11c9c...c24

Skrevet

Det kommer jo an på hva du mener med "vanlige folk"... Det er ikke sikkert at "vanlige folk" har råd til sånne hus :)

Men de som har det, tjener mye, arver mye, eller har kjøpt seg oppover i et stigende boligmarked. Det er vel kanskje siste kategorien som er "vanlige folk". Eller hva tenker du?

Jeg synes huset var veldig fint. Skulle gjerne bodd der - forutsatt at jeg hadde råd til vaskehjelp...

Skrevet

Det var nydelig utvendig, men jeg likte det overhodet ikke innvendig. De aller fleste gulvene var fæle, og fliser på kjøkkengulv er for det første grusomt stygt og forferdelig ubehagelig å stå/gå på.

Anonymous poster hash: ff484...630

Skrevet

Åh, det var utrolig fint! Grusomt kjøkkengulv, ellers var det helt nydelig.

Skrevet

Huset er fint, men har hus og vet hva som kreves.

Ser utvendig hvor mye det vil kreve av vedlikehold. Inne skal dfet holdes i orden også.

Nei takk

Anonymous poster hash: a7e0d...abf
Skrevet

Jeg vil haaaaa sånn hus!

Men helvetes hage å holde i orden da.... :fnise:

Skrevet

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=52053422&location=1.20002.20023&location=0.20002&price_from=7300000&sort=1&ref=fas

Den ligger midt i Sarpsborg, Kanskje den er fremtidige huset vårt. Også koster den rundt 7mill. Synes det er veldig billig i forholdet til huset. WoW.

Anonymous poster hash: 8e432...d43

Hadde nok pusset opp noen av romma, masse muligheter til forandringer, flott hus, selv om jeg likte best uteområdet, men synes ikke det er verdt 7,4 mill

Anonymous poster hash: ab9d2...820

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...