Gå til innhold

Hva synes dere om det huset der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt fantastisk! Har du råd til det og elsker det - KJØP!

Skrevet (endret)

Veldig flott hus, og utrolig fin hage. Ligger litt skjermet til, og det syns jeg er fint.

MEN: Laminat på noen av gulvene, og noen gulv som så veldig slitte ut. To vasker på badet syns jeg er veldig unødvendig, og jeg likte ikke kjøkkeninnredningen. Ellers: For en utrolig rar stol i stua! Regner med at den ikke følger med huset, men den var såpass spesiell så den var verdt en liten kommentar syns jeg ;)

Endret av Evans
Skrevet

Hva skal man med så stort hus. Grøss.

Anonymous poster hash: e0886...cde

• Liker 4
Skrevet

Fint hus, men synes det er alt for stort. Syntes og det var for moderne inni, likte utsiden av huset bedre.

Men liker dere det, så er det jo et flott hus.

Anonymous poster hash: 3b2b3...070
  • Liker 3
Gjest Margit Spat
Skrevet

Flott hus!

Noen slitte linoleumsbelegg (?) i 2. etasje, og på et par av bildene ser det ut som om en trenger en gulvsliper til noe av parkettgulvene, men dette koster minimalt sett i forhold til prisen på boligen :)

Jeg ser ingen laminatgulv som Evans nevner, verken på bildene eller i omtalen i annonsen… :klo:

En kvadratmeterpris på 19-20.000 kr er vel ikke så aller verst.

Skrevet

Ikke helt mitt førstevalg akkurat. :) Jeg synes heller ikke prisen var særlig ille.

Anonymous poster hash: 298b4...c42
Skrevet

Syns det var flott. Kunne veldig gjerne bodd der.

Skrevet

Skjønner godt at du sikler etter det huset....

Anonymous poster hash: aab65...b27
Skrevet

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=52053422&location=1.20002.20023&location=0.20002&price_from=7300000&sort=1&ref=fas

Den ligger midt i Sarpsborg, Kanskje den er fremtidige huset vårt. Også koster den rundt 7mill. Synes det er veldig billig i forholdet til huset. WoW.

Anonymous poster hash: 8e432...d43

Det heter "det ligger midt i..." osv. Ikke den? :sjenert:

Synes det var fint utvendig, men det var ikke like fint innvendig.

Anonymous poster hash: fc4a1...a92

Skrevet

Oh my God, skulle gjerne eid et slikt hus ja! :wow:

Skrevet

Fint hus, men jeg hadde ikke kjøpt det. Ble litt rotete på en måte, muligens bedre i virkeligheten. Liker du det, så er det jo bare å løp og kjøp. Får i alle fall nok plass.

Skrevet

Her jeg bor hadde man ikke fått en tomt på den størrelsen til den prisen engang, så det er ingenting å si på prisen i alle fall.

Jeg syntes interiøret ødelegger inntrykket litt på bildene (fæle møbler og en blanding av klassisk og moderne som rett og slett ikke funker) men heldigvis følger ikke disse tingene med ved kjøp, så jeg ser ansolutt potensiale for at huset kan bli fint innvendig også. De aller fleste gulv bør byttes ut, evt. slipes, og med litt maling og smakfullt interiør kan det bli riktig fint.

Jeg kjenner ikke til området, men det ser ut som om huset ligger rett ved et industriområde ?

Anonymous poster hash: eb16f...391

Skrevet

Interiøret er dritstyggt!

Innvending synes jeg ikke huset er så fint, kjøkkenet, badet, gangen...nei, uff...

Man må ha spesiell stil om man skal bo idet huset.

Og det som er typisk med slike dyre hus er at de er så fine utvendig men ikke innvendig.

Anonymous poster hash: 78695...3a1

• Liker 2
Skrevet

Synes det var et flott hus, og stort uteområde. Mye å holde i orden :)

Skrevet

Wow, hadde jeg hatt penger hadde jeg kjøpt det selv! (Skulle helst vært i den byen jeg bor i da)

Skrevet

Til prisen var det jo helt fantastisk (sammenlignet med de helt ordinære eneboligene på en liten tomt man ville fått her vi bor til den prisen). Hadde ikke ønsket å bo der selv (for stort + stygge gulv), men syns det var flott.

Syns det var en del merkelige/forstyrrende bilder i annonsen da, jeg kan ikke fordra når boligfotografene tydeligvis skal prøve å få utløp for sin mer kreative side i slike annonser, med bilder av helt uvesentlige detaljer.

Gjest Tigress
Skrevet

Her bur det i alle fall ein som har sansen for designklassikarane. Men Siestaen og Ekstrem-stolen i same rom, det lukta det litt show-off av - Ekstrem-stolen er den merkelege. Vi har ein slik, tenk, mannen min brukte konfirmasjonspengane sine på den, og sidanblei den ein klassikar.

Skrevet

Det var jo utrolig billig. Her i byen får man knapt et husbankhus med 200 kvm tomt til den prisen.

Anonymous poster hash: 29be7...5bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...