Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg vil ta selvbruning på hendene oxo. Gjorde det sist, peela først, så fuktighetskrem. På samme måte som resten av kroppen. Men allikevel ble det driiiitstygt :( Ser ut som jeg er kjempemøkkete!!!

Hva gjør jeg? Det ser jo teit ut med hvite hender og brune armer!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har ikke dette problemet. Har du tørre hender? Kanskje verdt å smøre hendene noen dager før du bruker selvbruning.

Skrevet

Ta litt selvbruner på en fuktig bomullsdott og stryk lett over hendene. Unngå knoker og mellom fingrene.

Gjest Lilleulv
Skrevet

hmm ja kan prøve det. har sånn skikkelig tjukk voks-aktig krem. kan jo prøve den... hvis jeg tør å prøve igjen. det ser seriøst skikkelig bad ut i håndflatene :-?

Gjest gjest1
Skrevet
hmm ja kan prøve det. har sånn skikkelig tjukk voks-aktig krem. kan jo prøve den... hvis jeg tør å prøve igjen. det ser seriøst skikkelig bad ut i håndflatene :-?

Du kan også blande selvbruning og fuktighetskrem. Jeg gjør dette på ansiktet. Lettere å få det jevnt.

Gjest Lilleulv
Skrevet

oki :) da kan jeg vel bare la det ligge et skikkelig tjukt lag med fuktighetskrem på hendene som ikke har trukket ordentlig inn neste gang? :tunge1:

Skrevet

Psst! Selve håndflatene må skrubbes grundig etter selvbruning! Jeg pleier å vente med hendene til slutt. Skrubber håndflatene med såpe og neglebørste (kremen har jo allerede fått tid til å virke litt siden man har smurt hele kroppen). Deretter drar jeg bare håndbakene over magen eller lårene - slik at kremen herfra bare smitter litt over. Det pleier å bli naturlig og fint.

Skrevet

Prøv å ta en liten ert på oversiden av hver hånd med selvbruning og smør overhendene mot hverandre. Vent så noen minutter og smør så hendene inn med fuktighetskrem.Etterpå gnir du håndflatene mot et håndkle for å få bort evt blandingen med fuktighetskrem og selvbruneren. Skulle du allikevel være uheldig prøv litt klor..i know- not good, men veldig virkningsfullt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...