Gå til innhold

Hvordan se eldre ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker på hvor jeg skulle poste dette, men tar en sjanse her. Hvordan bør jeg kle og sminke meg for å se eldre/mer voksen ut? Har et meget ungt ansikt og er ganske lav, så synes ikke det er så lett :fnise:

Anonymous poster hash: 632b2...2ab
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei, det blir lettere å hjelpe deg om du kan si hvor gammel du er? :)

Ellers vil jeg si at en klassisk stil får de fleste til å se mer modne ut :)

Endret av Shinigami
Skrevet

Ja, klassisk stil som det nevnes over her. Ikke så mye dill dall og når det kommer til sminke, så hvertfall ikke oversmink deg. Det gjør at du ser ut som en fjortis. Har hørt at man ser eldre ut med tynnere øyenbryn, noe jeg tror på, men ikke overdriv. Ellers synes jeg at kort skråklipt lugg kan gjøre at noen folk ser yngre ut så ville ikke gått for det.

Anonymous poster hash: 5f0fe...4d7
Skrevet

Takk for svar! Hvor kan man begynne for å få en mer klassisk stil? Har ikke råd til å bytte ut hele garderoben foreløpig. Jeg er 24, og samlingen min med klær består av mye rart for å si det slik. :fnise:

Skrevet

Takk for svar! Hvor kan man begynne for å få en mer klassisk stil? Har ikke råd til å bytte ut hele garderoben foreløpig. Jeg er 24, og samlingen min med klær består av mye rart for å si det slik. :fnise:

Vel.. Klassiske plagg er tidløse plagg. Du kan kjøpe inn litt etter litt. Hva er det du pleier å gå med da? Hvordan ser klesskapet ditt ut?

Anonymous poster hash: 2b6f0...dd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...