Gå til innhold

Hjelp! Noe skummelt skjedde

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig gikk mannen på jobb og lukka soverommsdøra , den åpna seg. Jeg lukker den igjen og den er plutselig åpen igjen. Hvordan er dette mulig? Det er en solid og moderne dør. Nå er jeg skikkelig redd og får ikke sove, jeg må sove mer for jeg har hatt nattevakt igår. Jeg er så redd :( hva kan det være. Det er ikke noe vind engang

Anonymous poster hash: 08a6d...344

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lås døren, så åpner den seg i alle fall ikke:P

• Liker 1
Skrevet

Lås døren, så åpner den seg i alle fall ikke:P

Det tør jeg ikke. Tenk om den åpner seg, da friker jeg ut.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du ikke lukket den ordentlig?

Anonymous poster hash: 0b197...3a3

Skrevet

Ta av døra.

Anonymous poster hash: d34ed...5b8
  • Liker 1
Skrevet

Sikker på at ikke huset driver og "flytter litt" på seg? Sånn er det hos oss, noen ganger er soveromsdørene så trege at jeg må presse hardt for å få lukket dem, det er akkurat som om dørkarmene er for trange. Så er de plutselig mye videre igjen, sånn at jeg må trykke døra godt igjen for at den ikke skal sprette opp, hvis du skjønner. Vanskelig å forklare, hehe. Men sånn går nå dagan.

Anonymous poster hash: dd774...00c

Skrevet

Det er temperaturforskjeller i huset. Nå som det er blitt kaldt ute (og det varierer), og varmt inne (og det variere), flytter hele huset på seg. Dører og karmer slår seg. Kanskje soverommet deres er kaldere enn rommet utenfor?

Skrevet

I dag tidlig gikk mannen på jobb og lukka soverommsdøra , den åpna seg. Jeg lukker den igjen og den er plutselig åpen igjen. Hvordan er dette mulig? Det er en solid og moderne dør. Nå er jeg skikkelig redd og får ikke sove, jeg må sove mer for jeg har hatt nattevakt igår. Jeg er så redd :( hva kan det være. Det er ikke noe vind engang

Enten er det noe som gjør at dørkarmen beveger seg ut slik at låsen slipper, eller låsen er defekt i kombinasjon med over/undertrykk som presser på døren. Mest sannsynlig er det låsen som er dårlig montert.

• Liker 3
Skrevet

Ikke lukka døra skikkelig og litt trekk. Skjer ofte hos oss :)

Skrevet

Jeg vet ikke om dette har skjedd meg et tresifret eller et firesifret antall ganger. Nei, det må være firesifret, det kan umulig ha skjedd så lite som bare noen hundre ganger. Og her sitter jeg. Det gikk bra.

Anonymous poster hash: 4921a...898
  • Liker 1
Skrevet

Skyld på katten. Den gjør dette utelukkende for å demonstrere makt. Om dere ikke har katt, skyld på naboens.

Skrevet

dette skjer ofte. Og hos meg spøker det tilogmed, men de gjør andre ting enn å åpne dørene. Når dørene er åpne er det enten pga materiale er påvirket av fukt, temperatur osv ute eller at jeg har glemt å lukke den ordentlig eller at det ble gjennomtrekk da jeg smalt igjen ytterdøren.

Anonymous poster hash: ee68e...77c
Skrevet

Skummelt? :klo: Hvordan i alle dager får du dette til å bli skummelt?

Anonymous poster hash: 036bb...758

• Liker 1
Skrevet

Sannsynligvis bare et spøkelse. Ikke noe å bry seg om.

Anonymous poster hash: 02400...1c8
Skrevet

Enig med andre her , det er sikkert bare et gjenferd . Men det jeg ikke forstår er hvorfor de absolutt ikke kan lukke igjen dørene etter seg !

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...