AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har to kattunger.. og har tenkt å skaffe meg kanin. Men.. går de sammen?..... Noen som har erfaring? Anonymous poster hash: 772e6...894
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Du kan regne med at kattene kommer til å spise opp kaninen. Anonymous poster hash: 7d92b...1f4 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Det kan gå helt fint, TS. Har selv tre katter og to kaniner. Kaninene løper løse inne på dagen når jeg er hjemme, og kattene ligger som regel og sover. Noen ganger ligger kattene på gulvet, da kommer kaninene og hilser på, snuser litt og tråkker(!) over dem. Kattene gidder ikke reagere engang Men så har de vokst opp sammen også, en god idè å skaffe dem samtidig så de blir vant med hverandre fra de er små Anonymous poster hash: bc0f2...bd2
Dolce Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Jeg hadde 2 kaniner og 1 katt da jeg var liten. Det gikk helt fint. Alle 3 var små da jeg fikk dem, så de vokste opp sammen. De var gode venner; koste, lekte og sov sammen.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Kattene er bare 13 uker gamle. Så det høres kjempe bra ut :D Er så usikker på kanin! Har så innmari lyst, men vil ikke at den skal spise opp ledninger og slikt.... TS Anonymous poster hash: 772e6...894
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Kattene er bare 13 uker gamle. Så det høres kjempe bra ut :D Er så usikker på kanin! Har så innmari lyst, men vil ikke at den skal spise opp ledninger og slikt.... TS Anonymous poster hash: 772e6...894 Du må selvfølgelig kaninsikre huset/leiligheten. Anonymous poster hash: bc0f2...bd2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå