AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Hei. Jeg er glad i styrketrening og har knebøy, markløft i forskjellige varianter og andre slike pressøvelser som en del av programmet. Jeg testet positivt i dag, 12 dpo, og etter en sa og en ma er jeg kjempeskeptisk på treninga. Trener du? Og hva trener du? Anonymous poster hash: ce2e5...31d
Mlmk Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Hei. Jeg er glad i styrketrening og har knebøy, markløft i forskjellige varianter og andre slike pressøvelser som en del av programmet. Jeg testet positivt i dag, 12 dpo, og etter en sa og en ma er jeg kjempeskeptisk på treninga. Trener du? Og hva trener du? Anonymous poster hash: ce2e5...31d Jeg trener selv, styrke og tunge øvelser slik som du, men jeg har ikke veldig peiling på trening og graviditet. Men er ganske sikker på at det ikke er veldig bra med slike øvelser som knebøy og markløft når man er gravid, og kanskje spesielt ikke når du tidligere har hatt SA og MA. Har hvert fall hørt fra tidligere gravide at dem har lagt det på hylllen under graviditeten, og trent lettere øvelser som ikke går på hele kroppen, og som kanskje ikke er like mye pressøvelser? Synes hvert fall det høres fornuftig ut, da man generelt ikke skal løfte tungt under en graviditet :-) 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Tror kanskje jeg ville endret fokus i treningen og funnet noe lettere:) Gratulerer og lykke til!Anonymous poster hash: bf67c...6f0 1
Gjest daisydaisy Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 (endret) Du kan fortsette med styrketrening, men hovedfokuset burde kanskje vært på flere repetisjoner og lettere/ingen vekter? Jo mer gravid du blir, jo mer må du også trene med hensyn til magen, og da er det ikke alle øvelser som er like praktiske. Endret 4. desember 2014 av daisydaisy 1
Biloba Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Ved ivf fikk vi beskjed om at trening er bra, men å unngå veldig hard trening. Så kanskje satse mer på å vedlikeholde enn å øke akkurat nå? 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Takk for svar.. Jeg kommer sikkert til å fortsette med noen av øvelsene, men med lettere vekter og flere repetisjoner som ble nevnt over her Før var jeg veldig glad i kondisjonstrening, men styrketreninga har blitt prioritert de siste åra.. Tror jeg skal begynne med litt mer kondisjon i tillegg til lettere styrketrening Anonymous poster hash: ce2e5...31d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå