Gå til innhold

Når er på dagen er det færrest mennesker på treningsstudio?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier vil sitt. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Der jeg trente var det sånn 5.30-6.30 og 10-13 tiden.

Endret av masekopp
Skrevet

Mellom 10-13 er, etter min erfaring, det roligeste. 4-5 tiden skyr jeg som pesten, mange legger inn treningsøkten rett etter jobb, så på mitt senter er det myye folk der i den tiden. Tror det kommer an på hvilket senter og hvor det ligger lokalisert.

• Liker 2
Skrevet

Søndag kl 7-8. Da er det ingen der jeg går.

Etter arbeidstid på hverdager er det flest folk der.

• Liker 1
Skrevet

Det kommer helt an på treningsstudioet.

Noen steder er det mange studenter, da er det fullest på kveldstid i ukedager.

Sentere med mange godt voksne folk er ofte mest besøkt på formiddagen og helgen.

Noen steder er det mest småbarnsforeldre, da er det mest hektisk i forbindelse med barnepassens åpningstider.

Sentere med sal-/sykkeltimer kan plutselig være smekkfulle klokken 06:00 på morgenen.

Finnes ingen fasit.

Ville ringt inn å spurt jeg.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Den velkejnte rush-tiden er fra 17 til 21.

Det beste er egenltig å trene når alle andre er opptatt. Normalt sett i arbeidstiden, så 10-13 som noen andre sier er som regel det beste.

Når det gjelder ukedager starter det med mange folk på mandag, og så blir det mindre og mindre utover uka.

Skrevet

Jeg elsker å trene på kvelden i helgene. Da er jeg som regel alene på senteret. :D

Skrevet

Ingen folk der jeg trener rundt klokka 7

Skrevet

Formiddag er rolig hos oss. Rush tid er fra kl 16-20.

Lite folk mellom kl 8-15

Gjest avocadoen
Skrevet

Ja, jeg synes også fra sånn 9-12 eller 13 er da det er roligst. Spesielt på helg. Deilig å være på treningssenteret alene :P

Skrevet

Sikkert rundt middags-tid. 4-5 tiden.

Uenig, 4-5 tiden er desidert den perioden hvor det er flest på trening. Folk liker trene etter jobb og skole så om kan man vil dra trene når det er minst folk der så bør man gjøre det mellom 8 om morgenen til 1 på ettermidagen

Skrevet

Jeg har lyst til å trene, men vil helst ikke bli sett. Så vurderer å trene før jobb, sånn 06.16 til 07.15. Dette er på ELXIA. Kommer jeg til å få litt privatliv da eller? Eller er det best å vente til rett før stengetid?

Skrevet

hvor jeg trener er det færrest folk tiiidlig på morran eller fra rundt 8 og utover :)

Anonymous poster hash: 0d25b...bef
Skrevet

hvor jeg trener er det færrest folk tiiidlig på morran eller fra rundt 8 og utover :)

8 på kvelden altså :P

Skrevet

Pleier å trene rundt kl 22 og senere,veldig rolig da.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...