Gå til innhold

Havner mellom to stoler...?

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Vel. Det er kanskje sant. Jeg snakker ut i fra min personlige erfaring, og i mitt tilfelle stemmer det jeg skrev om menn over 30. Og under, for den saks skyld. Men seff - jeg har ikke datet nok menn over/under 30 til å lage vitenskapelig statestikk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky
jeg har veldig mange omgangsvenner, og noen få ekser, som er fra 35 og oppover, og de er ikke annerledes en meg ang seriøsitet, giftesyke og bundethet.

Kan du sende noen av de kameratene bort til meg? :sjarmor::rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Kan du sende noen av de kameratene bort til meg? :sjarmor::rosaengel:

Skulle gjerne ha gjort det altså!! men leker jeg Kirsten giftekniv, så tror jeg at jeg mister dem... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hillary..

Det er nok individuelt. Jeg tror ikke jeg begynte å tenke på mann og barn før jeg var over 30, og det er kanskje litt sent. Ble så såra og gav f en lang stund... :cry:

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Hillary går ikke så mye ut på by'n og sånn...æsj

(Og jeg skjønner at han på 27 er helt feil... :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Og jeg skjønner at han på 27 er helt feil... :hoho: )

Hvorfor er han helt feil? Elsklingen min er 3 år yngre enn meg, det har fungert kjempeflott i 9 år nå...

Ikke utelukk noen bare pga alder - det er bare et tall, og kanskje går du glipp av den store kjærligheten?

Lykke til uansett! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Leke og ikke leke - det har mer med personlighet å gjøre enn alder tror jeg, selv om man kanskje finner majoriteten av det ene i den ene aldersgruppen osv..

Greeny, når du treffer den mannen som ser på deg som kvinnen i sitt liv, så begynner nok han også å snakke om forpliktelser og fremtid. I mellomtiden skal du kysse en uhorvelig mengde frosker vet du. Og alle de du treffer i mellomtiden, som ikke er på det nivået hvor du er; de er ikke de rette for deg - egentlig er det så enkelt.

Jeg har en venn som jeg er utrolig glad i - han liker ikke å være alene, men han er ikke desperat. Han er mannen jeg ønsker meg, men jeg er ikke kvinnen han ønsker seg, og ergo kan han umulig være den rette for meg, selv om jeg kan synes det her og nå..... åååååh men så glad jeg er i den "gutten".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg er 30 år, seriøs, singel, har to barn, ikke gifte gal og svært leken på mangen måter, men også "moden".

:kul: :-) :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...