Gå til innhold

Havner mellom to stoler...?

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Jeg er 26. Og jeg føler jeg er i en alder hvor jeg havner mellom to stoler.

Fordi;

Fyrer på min egen alder er fremdeles sultne på livet, og vil leke. Det er bra. Men likevel ikke. Jeg vil leke jeg også, men samtidig skal det være nogenlunde seriøst, liksom. Jeg ønsker å ha et forhold hvor en kan snakke om forpliktelser i så måte... Men uten at giftemål er neste stopp. Og jeg synes det er vanskelig å finne noen som har omtrent samme tankegang. Fyrer på min alder føles hakket mer umodne en meg, på noen områder synes jeg.

Okay; Kunne jo kanskje satse på fyrer som er litt eldre. Men de er ferdige med å "leke", de fleste i alle fall. Når en er over 30, begynner tanken på å slå seg til ro, få barn osv. Men jeg vil jo ikke det enda. Jeg vet ikke om jeg vil få barn, en gang.

Så... Derfor føler jeg at jeg havner mellom to stoler, på en måte. Ville ikke noe spesielt med dette innlegget, egentlig, bare tenker høyt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TomKrus

28, is the magic number ;)

Selv er problemet mitt at jeg faller lettest for jenter som er yngre enn meg, men som da mer oppfører seg som gutter på din alder, altså de vil bare leke, noe jeg ikke er ute etter. Og så har du de giftegale jentene i slutten av 20-årene. Det blir for mye igjen. Hvor er de seriøse jentene, men som ikke nødvendigvis drømmer om å gifte seg, og som også liker å leke!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg 28, seriøs men ikke giftegal selv om jeg er i et fast forhold, så det finnes nok andre som vil leke (seriøst) men ikke gifte seg ennå også TomKrus! :wink:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
28, is the magic number ;)

Selv er problemet mitt at jeg faller lettest for jenter som er yngre enn meg, men som da mer oppfører seg som gutter på din alder, altså de vil bare leke, noe jeg ikke er ute etter. Og så har du de giftegale jentene i slutten av 20-årene. Det blir for mye igjen. Hvor er de seriøse jentene, men som ikke nødvendigvis drømmer om å gifte seg, og som også liker å leke!!??

*kremt* Hallo! Her! Hvorfor i huleste bor ikke du i Oslo!? :-? :ler::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Selv er jeg 28, seriøs men ikke giftegal selv om jeg er i et fast forhold, så det finnes nok andre som vil leke (seriøst) men ikke gifte seg ennå også TomKrus! :wink:  

Jennifer

Hjelper meg lite at det finnes opptatte slike jenter, da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

*kremt* Hallo! Her! Hvorfor i huleste bor ikke du i Oslo!? :-? :ler::P

Spurt meg selv det mang en gang :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, jeg skjønner plutselig at jeg er halvgammel og desperat her.... :o

Ikke bare er jeg 30, jeg har også blitt enig med meg selv om at jeg vil ha barn!

Men jeg synes ikke det er noen motsetning til å være seriøs men ikke giftesyk, ei heller seriøs uten å kunne leke.

Jeg tror det der kommer an på personlighet jeg, ikke på desperasjon og alder.

Jeg vil ha en partner som jeg kan oppleve livet med, en som vet å nyte livet og være med på litt eventyr. Men jeg er jo allikenvel seriøs og vet at jeg vil ha barn.

Jeg synes det vanskeligste er å finne en som har de rette verdiene i tillegg til å være eventyrlysten og ikke stedfast, en som har en stødig og ryddig økonomi, men som allikevel kan bruke penger på annet en seriøse investeringer. En som ønsker forpliktelser men som også kan se at livet ikke stopper om man får barn.

Jeg traff faktisk en med alle disse tingene, men der var det ikke noe kjemi... :-(

Det ER ikke enkelt å finne rette, og det blir ikke enklere ettersom åra går. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Herregud, jeg skjønner plutselig at jeg er halvgammel og desperat her.... :o

:o Det er du da slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

:o Det er du da slett ikke.

Halvgammel, halvung. Det avhenger helt ann på hvordan du betrakter glasset det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Jeg er 26. Og jeg føler jeg er i en alder hvor jeg havner mellom to stoler.

Fordi;

Fyrer på min egen alder er fremdeles sultne på livet, og vil leke. Det er bra. Men likevel ikke. Jeg vil leke jeg også, men samtidig skal det være nogenlunde seriøst, liksom. Jeg ønsker å ha et forhold hvor en kan snakke om forpliktelser i så måte... Men uten at giftemål er neste stopp. Og jeg synes det er vanskelig å finne noen som har omtrent samme tankegang. Fyrer på min alder føles hakket mer umodne en meg, på noen områder synes jeg.

Okay; Kunne jo kanskje satse på fyrer som er litt eldre. Men de er ferdige med å "leke", de fleste i alle fall. Når en er over 30, begynner tanken på å slå seg til ro, få barn osv. Men jeg vil jo ikke det enda. Jeg vet ikke om jeg vil få barn, en gang.

Så... Derfor føler jeg at jeg havner mellom to stoler, på en måte. Ville ikke noe spesielt med dette innlegget, egentlig, bare tenker høyt. :-)

du skulle nok hatt en som meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fiona*

Tommern, det er da masse jenter som vil leke :sjarmor:

Men det må være verdt det da - altså, det er forskjell på gjensidig hygge og nytte :-) og utnytting.

Enig at 28 var litt magisk, mye falt på plass i huet da. Men problemet nå er at jeg faller i grunnen for yngre gutter, og de har jo ikke en seriøs tanke i hodet. Og da mener jeg ikke giftermål og barn nødvendigvis, men det er lov å ha omløp der oppe, ikke helt jackass liksom.

Kunne funnet meg en som var litt eldre, men den generasjonen er så veldig seriøs igjen, og hvis jeg har en fyr som er eldre enn meg blir jeg liksom veldig gammel og veldig etablert sånn plutselig... Og så gammel i hodet er jeg ikke enda, livet må jo nytes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok, det var denne jeg missforstod litt da.

...Kunne funnet meg en som var litt eldre' date=' men den generasjonen er så veldig seriøs igjen, og hvis jeg har en fyr som er eldre enn meg blir jeg liksom veldig gammel og veldig etablert sånn plutselig... Og så gammel i hodet er jeg ikke enda, livet må jo nytes!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Jeg spesisfiserte ikke alderen, tenkte på dem som er en del eldre og noen av dem som er gamle i hodet :-)

Noe jeg ikke et sekund har mistenkt deg for å være :blomst: Oss ungjenter i mellom :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he-he.. jeg følte meg egentlig ikke truffet heller, men jeg har veldig mange omgangsvenner, og noen få ekser, som er fra 35 og oppover, og de er ikke annerledes en meg ang seriøsitet, giftesyke og bundethet.

Jeg er hellig overbevist om at slike ting kommer på vidt forskjellige tidspunkter fra person til person, og ikke så avhengig av alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...