Reltos Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 (endret) Folk åpenbart gjør narr av kristendommen. Så det jeg har lært er at for å få respekt så må du vise baller og true folk med drap. Det hjelper ikke med fordommer mot homofile osv. Neida. Da må du ned til å Iran og heller gjøre det om til et teokrati, der ISLAM er LOVEN! Så kan man bare drepe så mange homser som man vil. Selv om det er mye misnøye med den regjeringen som iranere ikke liker. Mest utifra kilder, litt usikker om det er kredibelt. Men at den 1979 revolusjonen startet som en sekulær bevegelse men ble hijacket av religiøse folk. Så det ødela litt for iranere. Så det er en slags dobbel moralsk idioti å kritisere kristne for å være monstre for noen ekstreme eksempler, mens muslimer er såpass teokratisert at det finnes haugevis av terrorist grupper å bli med i. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_designated_terrorist_organizations#Organizations_currently_officially_designated_as_terrorist_by_various_governments Som er årsaken til at noen av norske foræderiske folk har blitt med i den gruppen også. Så jeg tror dette er årsaken av en svekket kristen kulturarv. Hvorfor ellers har det skjedd slikt. Igjennom ateisme og liberalisme som har økt omsetting av barabariet mot en sivilisasjon. Sverige og Storbritannia har vært mest utsatt for det. Tror USA som folk klandrer for dumme i det minste greier seg bedre pga et sterk kristen kulturarv. I motsetning til smarte snobber i Europa som blir rundkjørt av slikt. Endret 3. desember 2014 av Reltos 1
hjelpme4 Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 (endret) Folk åpenbart gjør narr av kristendommen. Så det jeg har lært er at for å få respekt så må du vise baller og true folk med drap. Det hjelper ikke med fordommer mot homofile osv. Neida. Da må du ned til å Iran og heller gjøre det om til et teokrati, der ISLAM er LOVEN! Så kan man bare drepe så mange homser som man vil. Selv om det er mye misnøye med den regjeringen som iranere ikke liker. Mest utifra kilder, litt usikker om det er kredibelt. Men at den 1979 revolusjonen startet som en sekulær bevegelse men ble hijacket av religiøse folk. Så det ødela litt for iranere. Så det er en slags dobbel moralsk idioti å kritisere kristne for å være monstre for noen ekstreme eksempler, mens muslimer er såpass teokratisert at det finnes haugevis av terrorist grupper å bli med i.http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_designated_terrorist_organizations#Organizations_currently_officially_designated_as_terrorist_by_various_governments Som er årsaken til at noen av norske foræderiske folk har blitt med i den gruppen også. Så jeg tror dette er årsaken av en svekket kristen kulturarv. Hvorfor ellers har det skjedd slikt. Igjennom ateisme og liberalisme som har økt omsetting av barabariet mot en sivilisasjon. Sverige og Storbritannia har vært mest utsatt for det. Tror USA som folk klandrer for dumme i det minste greier seg bedre pga et sterk kristen kulturarv. I motsetning til smarte snobber i Europa som blir rundkjørt av slikt. Din argument er basert hva en shia-regime bedriver og dermed appellerer det til 15% av muslimene. Det stemmer at man finner mange nordmenn som har konvertert til islam, men det er deres valg. Jeg bryr meg sånn generelt ikke om hva muslimer bedriver. Har mange muslimske venner som er stikk det motsatte enn det media reklamerer og dermed dømmer ikke jeg deres religion. Siden jeg er nordmann så kjemper jeg i mot kristendommen. Vi ble tredd over den med makt og vi hiver den ut med makt . Endret 4. desember 2014 av hjelpme4
Reltos Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2014 (endret) Siden jeg er nordmann så kjemper jeg i mot kristendommen. Vi ble tredd over den med makt og vi hiver den ut med makt . ironiet i det er bare morsomt. Islam har prøvd å tatt over Europa historisk.. visste du det?? India blant annet, men de vant aldri. Så Islam er nå ille. Mens kristendommen har tilpasset demokratisk og er ikke til å sammenligne med en teokratisert religion som islam. Så hva så om det finnes noen kristne gærninger, de blir behandlet på demokratisk vis som forbrytere, iforhold til Islam der loven er teokrati, sharia som er innenfor teologien som ikke er reformert. Selv om Maajid Nawaz har foreslått å ta ut teokratiet innefor islam, han var ex ekstremist og er nå en liberal demokratisk muslim. Så du kan liksom godt forandre navnet ditt til Abdullah å være en av de andre norske foræderne også. Endret 4. desember 2014 av Reltos
hjelpme4 Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 ironiet i det er bare morsomt. Islam har prøvd å tatt over Europa historisk.. visste du det?? India blant annet, men de vant aldri. Så Islam er nå ille. Mens kristendommen har tilpasset demokratisk og er ikke til å sammenligne med en teokratisert religion som islam. Så hva så om det finnes noen kristne gærninger, de blir behandlet på demokratisk vis som forbrytere, iforhold til Islam der loven er teokrati, sharia som er innenfor teologien som ikke er reformert. Selv om Maajid Nawaz har foreslått å ta ut teokratiet innefor islam, han var ex ekstremist og er nå en liberal demokratisk muslim. Så du kan liksom godt forandre navnet ditt til Abdullah å være en av de andre norske foræderne også. Forræder ? Traff jeg en øm punkt ?
Reltos Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2014 Forræder ? Traff jeg en øm punkt ? Jepp
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Ikke kom her og si at Islam er verre enn kristendommen. De har begge blod på hendene, men dessverre har Islam litt igjen før navnet blir renset godt nok. Takket være noen idioter som ødelegger selve den fantastiske religionen, så forbinder alle muslimer med terror. Visste du forresten at Jesus er en profet i Islam? Anonymous poster hash: f2015...bc4
Reltos Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2014 Ikke kom her og si at Islam er verre enn kristendommen. De har begge blod på hendene, men dessverre har Islam litt igjen før navnet blir renset godt nok. Takket være noen idioter som ødelegger selve den fantastiske religionen, så forbinder alle muslimer med terror. Visste du forresten at Jesus er en profet i Islam? Anonymous poster hash: f2015...bc4 Bla bla bla... Abdullah Hussein er mitt navn. Jeg har vervet meg til IS Bla bla bla.
Harvey Specter Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014 Ikke kom her og si at Islam er verre enn kristendommen. De har begge blod på hendene, men dessverre har Islam litt igjen før navnet blir renset godt nok. Takket være noen idioter som ødelegger selve den fantastiske religionen, så forbinder alle muslimer med terror. Visste du forresten at Jesus er en profet i Islam? Anonymous poster hash: f2015...bc4 Ja, historisk sett kan man argumentere for at de var like ille, men man kan ikke benekte at det foregår mye mer grusomhet i islams navn enn i kristendommens navn i dagens samfunn. 1
hjelpme4 Skrevet 5. desember 2014 #9 Skrevet 5. desember 2014 Jepp Jeg jubler bare for at antall kristne i Norge minker for hver dag . Neste målet blir vel å bli kvitt hele religionen? 1
Reltos Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #10 Skrevet 5. desember 2014 Neste målet blir vel å bli kvitt hele religionen? Kun kristendommen, eller generelt alle religioner som eksisterer?
hjelpme4 Skrevet 5. desember 2014 #11 Skrevet 5. desember 2014 Kun kristendommen, eller generelt alle religioner som eksisterer? Jeg bryr meg ikke om de andre religionene.
Reltos Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #12 Skrevet 5. desember 2014 Jeg bryr meg ikke om de andre religionene. Tosk
Reltos Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #14 Skrevet 5. desember 2014 Hvorfor er jeg en tosk? Du har en dobbel moralsk holdning av å håndplukke den som kan tilpasse et demokratisk styre og ignorere en religion som favører en teokratisk en som er verre. Kanskje du skal bare besøke IS eller andre terror grupper eller bo i muslimske land der religion er loven, slik at du kan skjønne tegninga av at teologien til Islam er tolket at teokrati er bedre en "Menneskelagde lover" som er demokrati. Ikke rart amerikanerne ler av oss snobbete europeere. Huh huh USA er dum. Islam, bare kom inn. Vi kan liksom godt kalle inn Arbeiderpartiet og innvitere flere muslimske innvandrere så kan vi bygge et kalifat mens vi er i gang. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå