Gå til innhold

Erfaringer ved Zoloft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri gitt råd om å ta sobril.Jeg har sagt hun skal spørre LEGEN om det.Grunnen er at jeg har jobbet på psykiatrisk og der var det helt vanlig.Men som sagt, spørre LEGEN. Anonymous poster hash: 48772...65b

Du påstår at "mange leger gir Sobril samtidig", noe jeg tror du kan få problemer med å dokumentere. Ingen leger ved sine fulle fem gir Sobril til en 16-åring som ikke er innlagt og i gang med utdanning. Om du har jobbet på psykiatrisk, burde du ha sett hvilke problemer det kan gi pasienter å ta benzo. Særlig når man er ung og har fremtiden foran seg. Det er det siste en fornuftig lege vil gi en ungdom.

Om dine påstander om sterk angst og selvmordsfare ved Zoloft er riktige (såvidt jeg vet gjelder den marginale selvmordsfaren alle SSRI) så burde legen skrive ut et annet preparat som førstevalg. Jeg vet at mange leger velger Cipralex, da dette også kan hjelpe mot plagene TS skisserer. Men man har vel sett at SSRI ikke er den vidundermedisinen legemiddelindustrien skulle ha det til. Noen har nytte av det, en del får kun bivirkninger.

Anonymous poster hash: c0656...a87

• Liker 1
Skrevet

Kjære TS

Du spør om noe det er ulike erfaringer og meninger rundt. Bruk av medisiner bør diskuteres med legen din eller annen helsepersonell. Vi vet ingen ting om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de råd du får her. Jeg stenger derfor tråden din, og ber om at du orienterer deg hos helesepersonell.

Lykke til!

Mvh

Kosemose, mod

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...