Gå til innhold

Han jeg driver på med poster kropp bilder hele tiden!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

God kveld KG :) Jeg har begynt å date en mann på 25 år. Vi har møttes fire ganger og pratet i flere måneder før dette. Vi har ikke tatt praten om å være ekslusive, men vi er på vei mot å muligens bli det. Han virker til å like meg godt. Vi har forøvrig ikke gått til sengs enda, og han stresser heller ikke med å få meg i seng.

Saken er at han driver å snapper meg veldig mange bilder av kroppen sin, samt legger ut mange kropp bilder på Facebook. De tre siste profilbildene hans er tatt i bar overkropp hjemme på badet, og de andre tre er fra en sydenferie.

Jeg synes det er litt rart at man har et så stort eksponeringsbehov for å vise kroppen sin til andre mennesker? Jeg har også lagt merke til at det er andre kvinner på hans toppliste på snapchat, så jeg tror nok ikke bare det er jeg han sender slike bilder til.

På den andre siden virker han ikke player overhodet. Han er godt utdannet, jordnær og sosial med alle, men likevel får jeg litt sånn vemmelser når han driver å skal eksponere seg hele tiden! Greit at man er fornøyd med eget utseendet, men jeg synes nesten det begynner å bli litt for mye av det gode, og helt ærlig synes jeg det er litt ekkelt hvis han sender slike bilder rundt til mange kvinner.

Er dette normalt? Neste gang jeg får en slik snap av han har jeg nesten lyst å si det rett ut noe ala ´´hvor mange andre kvinner har du sendt denne snappen til da?´´ :jolie:

Anonymous poster hash: db7f8...9d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Hmmmm, tja... Noen har dette behovet med å poste slike bilder. For å få en bekreftelse på at man har noe fint eller ser bra ut. Han har tydeligvis en flott kropp.

Hvordan ville han reagert om du gjorde dette? La deg i bare Bikini eller lignende bilder på nett.. eller snap

Men jeg synes du skal ta det opp med han, si at den kroppen er din :fnise: og at du håper det bare er du som får se slike bilder..

Men jeg tror det er normalt egentlig, har kontakt med mange 20-30 åringer (Grunnet musikk) og jeg vet at de poster bilder av seg selv.

Men om du ikke liker det, ville jeg tatt det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg er jo sjalu før vi har blitt sammen jo :fnise: Nei, men altså.. Jeg vil bare ikke ha en mann som må ´´breefe`` til alle kvinner rundt i verden. Tror nok en mann også hadde reagert om ei jente vedkommende datet holdt på å sendte kroppbilder rundt.

Når er det ikke lenger greit at han driver på slikt? Når vi har bestemt oss for å bli ekslusive?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg er jo sjalu før vi har blitt sammen jo :fnise: Nei, men altså.. Jeg vil bare ikke ha en mann som må ´´breefe`` til alle kvinner rundt i verden. Tror nok en mann også hadde reagert om ei jente vedkommende datet holdt på å sendte kroppbilder rundt.

Når er det ikke lenger greit at han driver på slikt? Når vi har bestemt oss for å bli ekslusive?

ts

Hei TS

Det viktigste er at dere er trygge på hverandre. Få vekkk utryggheten! Den er bare sårende...

Men om han Breefer må du også huske det.... "Det er deg han er sammen, det er bare du som får nyte det" :lur:

LOL; Sjalusi er noen ganger greit. Altså.... du skal føle deg trygg!

Dette går fint :-) :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den personligheten, spesielt topplista med jenter og kropps-bildene på snap og facebook, hadde vært total dealbreaker for meg. Men jeg liker litt mer rolige og nerdete folk.

Smaken min er ikke nødvendigvis lik din.

Så du må egentlig vurdere selv hva du synes er greit.

Anonymous poster hash: 9f101...8e5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så mange innspill ser jeg. Hva synes dere andre? Bør jeg si noe eller vil det bare virke kontrollerende?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den personligheten, spesielt topplista med jenter og kropps-bildene på snap og facebook, hadde vært total dealbreaker for meg. Men jeg liker litt mer rolige og nerdete folk.

Smaken min er ikke nødvendigvis lik din.

Så du må egentlig vurdere selv hva du synes er greit.

Anonymous poster hash: 9f101...8e5

Samme her. Totalt dealbreaker for meg. Jeg synes det er latterlig når folk tar slike bilder av seg selv og legger ut på sosiale medier (les: noe helt annet med feriebilder selvsagt).

Anonymous poster hash: d8735...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt tåpelig når folk holder på sånn, så det hadde nok vært ganske avtennende for min del.

Samtidig synes jeg jo at folk fortjener en sjanse, at man avskriver folk for fort.. Jeg ville tatt det opp med han på en fin måte, spør hvorfor han poster alle disse bildene og hva han vil med dem. Og du vil nok snart merke om han har noe mellom ørene eller ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg poster ikke kroppsbilder selv og blir i grunn flau på andres vegne når de poster, men om de har et stort behov for komplimenter må de få lov å poste det. Bare overkropper ser man jo daglig på sommeren uansett, så hva er problemet?

Anonymous poster hash: 297c1...8fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er komplett turn off å holde på slik, uavhengig av hvor man står med noen.

Anonymous poster hash: e4cff...29c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at jeg en stund jobbet innen fitness og trening, var mange hyggelige og oppegående kolleger jeg hadde som var veldig stolte av kroppene sine og ville eksponere dem. Rett og slett fordi de hadde jobbet hardt med trening og kosthold. Så det kan jo være han er en slik en;-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordommene mine sier at dette er en fyr jeg ikke ville hatt mye til felles med, så ganske dealbreaker for meg. Det er faktisk det eneste jeg er ute etter å sjekke på faceprofilen til en jeg skal treffe. "Er han en sånn en som poster bilde av seg selv i baris på badet? Nei? Å, takk gud." Bar overkropp på stranda/andre naturlige settinger eller med en humoristisk undertone er innafor.

Det sagt er en eks av meg kroppsbygger og konkurrerer innenfor dette, og hvert år nærme sesongen poster han mye kropp, og det hadde jeg ikke noe i mot da jeg var sammen med han, eller nå for den slags skyld. Det var mer for å vise det han hadde jobbet jævlig hardt for, så det syns jeg egentlig bare var kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...