Gå til innhold

Nysingel - trenger tips og råd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heiaa :)

Trenger egentlig bare å lufte tankene mine og kanskje noen har noen råd eller gode år til meg.

Har ganske nylig kommet ut av et 5år langt forholdt (bodd sammen i 3). Bruddet var fint og vi er fortsatt venner, og ikke noe vondt her (jeg 23 og han 25). Det var gjensidig og er egentlig ikke så veldig lei for at det tok slutt. vi begge blei egentlig bare igjen i forholdet, for det var det tryggeste.

Så dette er greia nå:

I etterkant av bruddet har jeg naturlig nok sluppet meg mer løs, vært mye ute med venner og bare hatt det moro. Har blitt noen fester, og møtte for litt siden en fyr på byen, som jeg ble med hjem (tanken var at dette kun er et ons).

Hyggelig det, og vi har endt med å møttes på fylla ett par ganger siden for å ”kose oss”.

MEN de siste dagene begynner jeg å lure på om jeg har fått følelser for denne fyren.! :(

Er litt usikker på om det bare er min måte å ”takle” bruddet på. Jeg har alltid vært i forhold, og vant til å tenke på, være glad i og fokusere på noen.. Og at jeg kanskje bare er ”avhengig” av å ha noen å føle/tenke på?

Syns dette er veldig vanskelig, da jeg ikke har lyst til å få følelser for noen nye. Har lyst til å fokusere på meg, og min nye ”hverdag”, og nyte det å være singel!! Men så er det jo kjedelig når jeg støtt og stadig tenker på denne fyren… iiish.. føler at alt bare er et stort rot nå. !

Er det noen som har lignende erfaringer? Og kanskje har noen har noen gode råd til meg? Syns det er vanskelig å tilpasse seg en ny hverdag , og alt er bare et kaos av tanker å følelser. Blir gaaal :bond:

Takk for at du gadd å lese :)

Anonymous poster hash: a213b...8c3

Anonymous poster hash: a213b...8c3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var helt lik. Etter det ble slutt med min kjæreste (langvarig forhold) fallt jeg for en ny mann med en gang. Han avsluttet forholdet etter noen måneder, og etter det gikk det ikke lang tid før jeg hadde fallt for enda en. Vi er sammen den dag i dag, og det er tre år siden :)

Noen forelsker seg kanskje bare veldig raskt? :) Jeg liker forøvrig å være i forhold, kontra det å være singel. Blir fort ensom om kveldene :fnise:

Anonymous poster hash: f8d9d...6d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...