Gå til innhold

Unnlate å gi opplysninger i gjeldsordningen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan svare meg på dette?

Hva skjer om man har gjeldsordning og flytter inn til ny samboer i en annen kommune, Men unnlater å fortelle dette til namsmannen, nav og folkeregister?

Hva skjer om dette blir oppdaget etter et havt år? 😱

Anonymous poster hash: 6c5de...518

Videoannonse
Annonse
Gjest tuppesjura
Skrevet

Hvorfor ikke bare være åpen og fortelle alt? Når du er i en gjeldsordning er du prisgitt namsmann og kreditorer. Om du ikke overholder gjeldsordningen får su ikke noen ny sjanse. Jeg hadde heller fortalt litt mer istedet for litt mindre enn nødvendig.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke bare være åpen og fortelle alt? Når du er i en gjeldsordning er du prisgitt namsmann og kreditorer. Om du ikke overholder gjeldsordningen får su ikke noen ny sjanse. Jeg hadde heller fortalt litt mer istedet for litt mindre enn nødvendig.

Det gjelder ikke meg..

Gjest tuppesjura
Skrevet

Det gjelder ikke meg..Anonymous poster hash: 6c5de...518

Hvorfor gjelder det ikke deg?

Skrevet (endret)

Noen som kan svare meg på dette?

Hva skjer om man har gjeldsordning og flytter inn til ny samboer i en annen kommune, Men unnlater å fortelle dette til namsmannen, nav og folkeregister?

Hva skjer om dette blir oppdaget etter et havt år?

Du kan miste gjeldsordningen og aldri få mulighet til noen ny. Da vil du måtte betale alle gjeld, renter og rentesrenter i sin helhet.

Endret av Harlekin
  • Liker 5
Skrevet

Du får problemer når det blir oppdaget! Så du lurer ikke namsmannen, nav eller folkeregisteret men deg selv, og du kommer til å få svi økonomisk for dette.

Anonymous poster hash: cae44...92d

• Liker 1
Skrevet

Du får problemer når det blir oppdaget! Så du lurer ikke namsmannen, nav eller folkeregisteret men deg selv, og du kommer til å få svi økonomisk for dette.

Anonymous poster hash: cae44...92d

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor gjelder det ikke deg?

Mente at det ikke er meg det er snakk om, men en bekjent.

At han lurer nav og namsmann er en ting, dårlig gjort mot det som er ærlige. Men han lurer jo penger fra barna sine, sårt trengte penger! (Han betaler mindre bidrag fordi han står som enslig på papiret)

X'en har ikke sagt noe, men jeg blir så forbannet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...