Gå til innhold

Tilbehør til denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg endte opp med denne kjolen og lurte på hva slags tilbehør dere tror kan være fint til den?

Siden den er litt mye i seg selv syntes jeg det var litt vanskelig... Kan jeg bruke blazer til den?

http://only.no/only/short-dresses/attitude-3-4-sequins-dress-jrs/15091821,no_NO,pd.html?dwvar_15091821_colorPattern=15091821_Black&forceScope=default

Anonymous poster hash: d1dde...1e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke blazer er noe fint over sånne kjoler. Tenker at her holder det med et par veldig enkle øredobber og that's it egentlig. Kjolen gjør jobben.

Anonymous poster hash: cf462...46b
Skrevet

Takk ! :)

Hva tror du om sorte perleøredobber? Blir det kjedelig igjen? Tenker at det er lett å bli veldig sort.. Sorte sko, sort strømpebukse...

Bør jeg ha tett eller gjennomsiktig strømpebukse?

Skrevet

Hva tror du om sorte perleøredobber? Blir det kjedelig igjen? Tenker at det er lett å bli veldig sort.. Sorte sko, sort strømpebukse...

Gjennomsiktig trømpebukse :) Og jeg tror sorte perler kan være fint, men enkle sølvsmykker ville kanskje være bedre? Et på små sølvøredobber og et armbånd eller noen ringer i sølv? :)

Anonymous poster hash: 1d558...ab7

Skrevet

Gjennomsiktig trømpebukse :) Og jeg tror sorte perler kan være fint, men enkle sølvsmykker ville kanskje være bedre? Et på små sølvøredobber og et armbånd eller noen ringer i sølv? :)Anonymous poster hash: 1d558...ab7

Takk igjen, jeg tror jeg har noe sånt :)

Skrevet

Gjennomsiktig strømpebukse ja.

Nei, det blir ikke kjedelig. Klassik, rent og pent :)

Gjest Tigress
Skrevet

Her må du style ned, eg støttar tynne svarte strømper (eller eigentleg Barely black, men Lille-pus og eg er jo litt opphengte i den fargen...), heilt enkle svarte pumps og enkle smykke. Sølv er bra.

Skrevet

Takk for innspill! Skal ut på strømpebuksejakt.

Blir krøller også litt mye? Bør kanskje bare rette ut håret i stedet?

Skrevet

Takk for innspill! Skal ut på strømpebuksejakt.

Blir krøller også litt mye? Bør kanskje bare rette ut håret i stedet?

Krøller kan være fint det. Men for all del! Ikke ha sånne high school korketrekkere.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hva så du for deg inne i hodet da du kjøpte den tenker jeg.

De fleste av oss (tror jeg) får helt klare bilder av hva og hvordan et nytt plagg passer sammen med det vi har fra før, hvordan det vil se ut, hva v skal bruke det sammen med, hvordan det vil se ut - og de bildene får vi før vi bestemmer oss for å kjøpe plagget.

Wolford har 'nearly black' strømpebukser (om du kommer over noen som ligger inne med de tildligere produksjonene så heter disse 'barely black').

Men, de er dyre som bare Wolford er.

- (jeg antar du vil ha strømpebukse)

Skrevet

Hva så du for deg inne i hodet da du kjøpte den tenker jeg.

De fleste av oss (tror jeg) får helt klare bilder av hva og hvordan et nytt plagg passer sammen med det vi har fra før, hvordan det vil se ut, hva v skal bruke det sammen med, hvordan det vil se ut - og de bildene får vi før vi bestemmer oss for å kjøpe plagget.

Wolford har 'nearly black' strømpebukser (om du kommer over noen som ligger inne med de tildligere produksjonene så heter disse 'barely black').

Men, de er dyre som bare Wolford er.

- (jeg antar du vil ha strømpebukse)

Jeg så ikke for meg noe som helst, det var den eneste jeg fant her jeg bor, som ikke var altfor utfordrende. :) Men jeg stylet den med gjennomsiktig sort strømpebukse, sorte pumps, enkle rosegulløredobber og rettet ut håret. Syntes jeg så klassisk og fin ut, og fikk mange komplimenter. Takk for hjelpen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...