Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #1 Skrevet 26. juli 2004 Til dere som overnattet i nabobåten i Mandal gjestehavn natt til søndag: Nei, det var ikke bare den høylydte sexen deres søndag morgen vi lo av. Det som ble litt morsomt, var kombinasjonen av lokale kirkeklokker og den stadige gjentakelsen av "Ååh, Guuud" Synd at dere reiste så fort etterpå!
Gjest Båtturist Skrevet 26. juli 2004 #2 Skrevet 26. juli 2004 :o Sex??? Neidaaaa, det var ikke sex, jeg var på vei til kirka, da jeg gled på dørken, datt over mannen min, som derpå gryntet og stønnet, hvorpå jeg i min nød ropte på Gud, "åh Gud, åh Gud nå rekker jeg ikkje kjerka!"
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #3 Skrevet 26. juli 2004 :o Sex??? Neidaaaa, det var ikke sex, jeg var på vei til kirka, da jeg gled på dørken, datt over mannen min, som derpå gryntet og stønnet, hvorpå jeg i min nød ropte på Gud, "åh Gud, åh Gud nå rekker jeg ikkje kjerka!" I et kvarter?
Gjest Båtturist Skrevet 26. juli 2004 #5 Skrevet 26. juli 2004 Jepp, mannen min er litt stor og tung, så da jeg datt, rullet han over meg, kan du si, og jeg brukte nesten et kvarter på å komme meg løs, litt lengre faktisk, akkurat så lenge at jeg ikke rakk kirka...
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #7 Skrevet 26. juli 2004 Jepp, mannen min er litt stor og tung, så da jeg datt, rullet han over meg, kan du si, og jeg brukte nesten et kvarter på å komme meg løs, litt lengre faktisk, akkurat så lenge at jeg ikke rakk kirka... OK, jeg forstår. Men likevel lurer jeg på hvorfor du da på død og liv skulle hyle "Ååh Guuuud, jeg kommer" på slutten, hvis du ikke rakk kirka. Mente du kanskje å si "Åååh, Guuud, jeg kommer heller neste søndag"?
Gjest Båtturist Skrevet 26. juli 2004 #8 Skrevet 26. juli 2004 OK, jeg forstår. Men likevel lurer jeg på hvorfor du da på død og liv skulle hyle "Ååh Guuuud, jeg kommer" på slutten, hvis du ikke rakk kirka. Mente du kanskje å si "Åååh, Guuud, jeg kommer heller neste søndag"? Du har nok gått glipp av noe av kommunikasjonen mellom Gud og meg, jeg sa "ÅÅÅÅÅh Gud jeg kommer IKKE!" du mangler en ikke Trøfflus
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #9 Skrevet 26. juli 2004 Ja, da er det hele fullkomment logisk. Takk for oppklaringen!
Gjest Båtturist Skrevet 26. juli 2004 #10 Skrevet 26. juli 2004 Det var da så lite... (hvor er Sandman??? )
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #11 Skrevet 26. juli 2004 (hvor er Sandman??? ) Sandman er i regnskogen en tur, på jakt etter noen som vil redde kvisten hans...
Cand alt Skrevet 26. juli 2004 #13 Skrevet 26. juli 2004 Et morsomt hovedinnlegg, men den forklaringen var jo megateit. Jeg krever at moderatorene sletter det.
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #14 Skrevet 26. juli 2004 Et morsomt hovedinnlegg' date=' men den forklaringen var jo megateit. [/quote'] Hvis det er noen trøst; jeg tror båtturist bare kødder med oss!
Cand alt Skrevet 26. juli 2004 #15 Skrevet 26. juli 2004 Tror du ikke jeg skjønte det Uansett, han hadde dårlig humor og ødela ditt morsomme innlegg. P.s tror du ikke vi kan få slettet det sånn anyway...
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #16 Skrevet 26. juli 2004 P.s tror du ikke vi kan få slettet det sånn anyway... Nei, men vi kan gjøre slik man vanligvis gjør her på Sørlandet; feie det forsiktig under teppet og holde på den fine fasaden (eller fadesen, som en nabo sa da vi pusset opp)
Gjest StoreSky Skrevet 26. juli 2004 #17 Skrevet 26. juli 2004 Synes tråden var kjempefestlig!! Bra at man kan tulle litt oxo!
Gjest Båtturist Skrevet 27. juli 2004 #18 Skrevet 27. juli 2004 :o What the??? Kødder med dere, dårlig humor! Riight... (takk for sændis oppklaringa, trøflus, driver'n m noe sånn regnskoggreier?)
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #19 Skrevet 27. juli 2004 (takk for sændis oppklaringa' date=' trøflus, driver'n m noe sånn regnskoggreier?)[/quote'] Sandman er i regnskogen av to grunner: 1) For å prøve å få noe(n) på ønskekvisten sin 2) Fordi han har en prinsesse Ragnhild-fetisj, noe som av åpenbare årsaker er temmelig uvanlig... I en perfekt verden håper han å kombinere 1 og 2, noe som vel viser at realitetsorientering ikke er hans sterkeste side.
Gjest Båtturist Skrevet 27. juli 2004 #20 Skrevet 27. juli 2004 Jepp, skulle gjerne hjulpet Sændis jeg, med både ønskekvisten og regnskogen.... Men å strekke meg til å dele Ragnhild med ham, ne-hei, det tror jeg ikke tviler på at ønskekvisten finner noe fukt der i gården :oops: Nei, er bare innom en tur jeg, skal snart reise til de ville vidder og spille paintball med en skokk med psyke fjortiser.... Mulig jeg logger meg på senere, godt å se deg forresten... Vi hørs (fnis) Glasura
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå