Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Til dere som overnattet i nabobåten i Mandal gjestehavn natt til søndag:

Nei, det var ikke bare den høylydte sexen deres søndag morgen vi lo av.

Det som ble litt morsomt, var kombinasjonen av lokale kirkeklokker og den stadige gjentakelsen av "Ååh, Guuud"

Synd at dere reiste så fort etterpå!

:ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Båtturist
Skrevet

:o Sex??? Neidaaaa, det var ikke sex, jeg var på vei til kirka, da jeg gled på dørken, datt over mannen min, som derpå gryntet og stønnet, hvorpå jeg i min nød ropte på Gud, "åh Gud, åh Gud nå rekker jeg ikkje kjerka!"

Gjest Anonymous
Skrevet
:o Sex??? Neidaaaa, det var ikke sex, jeg var på vei til kirka, da jeg gled på dørken, datt over mannen min, som derpå gryntet og stønnet, hvorpå jeg i min nød ropte på Gud, "åh Gud, åh Gud nå rekker jeg ikkje kjerka!"

I et kvarter?

Gjest Båtturist
Skrevet

Jepp, mannen min er litt stor og tung, så da jeg datt, rullet han over meg, kan du si, og jeg brukte nesten et kvarter på å komme meg løs, litt lengre faktisk, akkurat så lenge at jeg ikke rakk kirka... :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jepp, mannen min er litt stor og tung, så da jeg datt, rullet han over meg, kan du si, og jeg brukte nesten et kvarter på å komme meg løs, litt lengre faktisk, akkurat så lenge at jeg ikke rakk kirka... :sjarmor:

OK, jeg forstår.

Men likevel lurer jeg på hvorfor du da på død og liv skulle hyle "Ååh Guuuud, jeg kommer" på slutten, hvis du ikke rakk kirka.

Mente du kanskje å si "Åååh, Guuud, jeg kommer heller neste søndag"?

Gjest Båtturist
Skrevet

OK, jeg forstår.

Men likevel lurer jeg på hvorfor du da på død og liv skulle hyle "Ååh Guuuud, jeg kommer" på slutten, hvis du ikke rakk kirka.

Mente du kanskje å si "Åååh, Guuud, jeg kommer heller neste søndag"?

Du har nok gått glipp av noe av kommunikasjonen mellom Gud og meg, jeg sa "ÅÅÅÅÅh Gud jeg kommer IKKE!" du mangler en ikke Trøfflus :sexy:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, da er det hele fullkomment logisk.

Takk for oppklaringen!

Gjest Båtturist
Skrevet
:kyss: Det var da så lite... (hvor er Sandman??? :wink: )
Gjest Anonymous
Skrevet
(hvor er Sandman??? :wink: )

Sandman er i regnskogen en tur, på jakt etter noen som vil redde kvisten hans...

:wink:

Skrevet

Et morsomt hovedinnlegg, men den forklaringen var jo megateit. Jeg krever at moderatorene sletter det. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Et morsomt hovedinnlegg' date=' men den forklaringen var jo megateit. :wink:[/quote']

Hvis det er noen trøst; jeg tror båtturist bare kødder med oss!

Skrevet

:ler: Tror du ikke jeg skjønte det :ler: Uansett, han hadde dårlig humor og ødela ditt morsomme innlegg.

P.s tror du ikke vi kan få slettet det sånn anyway... :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet
P.s tror du ikke vi kan få slettet det sånn anyway... :kul:

Nei, men vi kan gjøre slik man vanligvis gjør her på Sørlandet; feie det forsiktig under teppet og holde på den fine fasaden (eller fadesen, som en nabo sa da vi pusset opp)

:sjarmor:

Gjest StoreSky
Skrevet
:hoho: Synes tråden var kjempefestlig!! Bra at man kan tulle litt oxo!
Gjest Båtturist
Skrevet

:o What the??? Kødder med dere, dårlig humor! Riight... :roll:

(takk for sændis oppklaringa, trøflus, driver'n m noe sånn regnskoggreier?)

Gjest Anonymous
Skrevet
(takk for sændis oppklaringa' date=' trøflus, driver'n m noe sånn regnskoggreier?)[/quote']

Sandman er i regnskogen av to grunner:

1) For å prøve å få noe(n) på ønskekvisten sin

2) Fordi han har en prinsesse Ragnhild-fetisj, noe som av åpenbare årsaker er temmelig uvanlig...

I en perfekt verden håper han å kombinere 1 og 2, noe som vel viser at realitetsorientering ikke er hans sterkeste side.

Gjest Båtturist
Skrevet

:wink: Jepp, skulle gjerne hjulpet Sændis jeg, med både ønskekvisten og regnskogen.... Men å strekke meg til å dele Ragnhild med ham, ne-hei, det tror jeg ikke tviler på at ønskekvisten finner noe fukt der i gården :oops:

Nei, er bare innom en tur jeg, skal snart reise til de ville vidder og spille paintball med en skokk med psyke fjortiser.... Mulig jeg logger meg på senere, godt å se deg forresten...

Vi hørs (fnis)

Glasura

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...