Gå til innhold

jeg hater den jævlige potetnesa mi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

14176401835931.png

Jeg har en helt jævlig rund og fæl potetnese. Den ser stygg ut både forfra og i profil (rask illustrasjon vedlagt). Jeg ønsker en mindre, rettere og spissere nese, type, Megan Fox. Kan noen gi meg tips angående neseplastikk? Hvor mye koster det? Hva er risikoen med neseplastikk? Er det stor sjangse for at det ikke blir fint? Blir det et synelig arr som man må sminke over hver dag? Hvordan velger jeg en nese som passer til ansiktet mitt? Hvilken klinikk bør man bruke? Finnes det noen gode klinikker i Bergen?

Takk for svar. Hilsen, soon to be ikke-potetnese.

Anonymous poster hash: 71ff8...3e0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG OG HAR SÅNN NESE!!! trenger hjelp :(

Anonymous poster hash: 65504...51b
Gjest Keikolina
Skrevet

Uff ta ikke operasjon. Leste i en neseplastikk tråd her om dagen, var mye mislykket operasjoner som jeg så.

Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Lær dere og vær fornøyd med dere selv. Jenter som klager på ditten og datten og må operere seg for å bli penere er turn off. Tenkt på at nesa kan bli enda styggere etter en operasjon? Bare en liten feil som skal til. Dere har helt sikkert pene nok neser. Så ikke ødelegg utseendet deres.

Endret av Hummels
  • Liker 5
Skrevet

Lær dere og vær fornøyd med dere selv. Jenter som klager på ditten og datten og må operere seg for å bli penere er turn off. Tenkt på at nesa kan bli enda styggere etter en operasjon? Bare en liten feil som skal til. Dere har helt sikkert pene nok neser. Så ikke ødelegg utseendet deres.

Men det spiller ingen rolle hva DU synes. Det er hennes nese og ikke din. Meningen er at hun skal bli fornøyd og ikke måte ha dårlig selvtillit. Da spiller det ingen rolle hva andre synes.

Ts. Gå inn på Kropp og Helse. Det skal det være en tråd om neseoperasjon :)

Anonymous poster hash: c9699...e21

• Liker 2
Gjest Hummels
Skrevet

Men det spiller ingen rolle hva DU synes. Det er hennes nese og ikke din. Meningen er at hun skal bli fornøyd og ikke måte ha dårlig selvtillit. Da spiller det ingen rolle hva andre synes.

Ts. Gå inn på Kropp og Helse. Det skal det være en tråd om neseoperasjon :)

Anonymous poster hash: c9699...e21

Hun som får det jævlig når operasjonen mislykkes. Så klart får hun gjøre som hun vil, men er lov å advare. Hennes nese ja. At jenter på kjøpe seg god selvtillit er helt på trynet. Men ikke mitt liv heldigvis.

Skrevet

Vel, jeg klarer ikke å være lykkelig når jeg føler meg "gjennomsnittlig". Jeg har lyst til å være vakker, da 100% av dem du møter mener (enten bevisst eller ubevisst) at dette er den viktigste kvaliteten en kvinne kan ha. Det er en grunn til at mange idiotiske kvinner blir fremhevet i dagens samfunn. Det er fordi de var de peneste, mens mer talentfulle og intelligente kvinner ble nedprioritert.

Jeg vil ikke at min gjennomsnittlighet skal holde meg tilbake i arbeidslivet, på partnermarkedet eller i andre sosiale sammenhenger, derfor prøver jeg å gjøre meg selv så vakker som mulig. Jeg vil være en 8 eller bedre (sett at ekte 10ere ikke finnes).

• Liker 1
Skrevet

Vis oss et bilde av en nese som er som din.

Anonymous poster hash: 6c53c...a63
Skrevet

Vel, jeg klarer ikke å være lykkelig når jeg føler meg "gjennomsnittlig". Jeg har lyst til å være vakker, da 100% av dem du møter mener (enten bevisst eller ubevisst) at dette er den viktigste kvaliteten en kvinne kan ha. Det er en grunn til at mange idiotiske kvinner blir fremhevet i dagens samfunn. Det er fordi de var de peneste, mens mer talentfulle og intelligente kvinner ble nedprioritert.

Jeg vil ikke at min gjennomsnittlighet skal holde meg tilbake i arbeidslivet, på partnermarkedet eller i andre sosiale sammenhenger, derfor prøver jeg å gjøre meg selv så vakker som mulig. Jeg vil være en 8 eller bedre (sett at ekte 10ere ikke finnes). Anonymous poster hash: 71ff8...3e0

En vakker kvinne er en som er sikker på seg selv og som utstråler selvsikkerhet. Det er klart der som med det meste at man merker usikkerhet ganske godt, og kvinner som utviser dette blir automatisk mindre attraktive. Det er ikke nesa det går på.

Anonymous poster hash: 40f48...84b

• Liker 1
Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Jeg vil ikke at min gjennomsnittlighet skal holde meg tilbake i arbeidslivet, på partnermarkedet eller i andre sosiale sammenhenger, derfor prøver jeg å gjøre meg selv så vakker som mulig. Jeg vil være en 8 eller bedre (sett at ekte 10ere ikke finnes).

Å herregud. Jeg synes synd på dere kvinner som tenker sånn. Som tror kvinner kun har utseendet. Endret av Hummels
  • Liker 4
Skrevet

I noens øyne er man en 10'er uansett hvordan øynene, nese og munn og resten av kroppen ser ut.
Man må elske seg selv.
Når man gjør det, får man selvtilliten og da gjør det ingenting om man har ett par ekstra kilo, en litt for stor nese, tynne lepper og flagrende ører :)

Om det er nese operasjon du ønsker, så gå for det, om det du tror det vil føle deg bedre :)
Men husk, er mange dårlige kirurger der ute, og det kan til og med oppstå komplikasjoner ved den beste klinikken :)

Skrevet

Den ser ut som sandra lyng haugen sin, bare litt større, og rundere frampå tuppen.

Anonymous poster hash: 9f0b0...71d

Skrevet

I noens øyne er man en 10'er uansett hvordan øynene, nese og munn og resten av kroppen ser ut.

Man må elske seg selv.

Når man gjør det, får man selvtilliten og da gjør det ingenting om man har ett par ekstra kilo, en litt for stor nese, tynne lepper og flagrende ører :)

Dette er renspikket løgn. Noen er penere enn andre, sånn er det bare. Folk med avvikende utseende (for stor leppe, for små øyne etc) vil alltid femstå som noe negativt og uønsket. Dette gjelder også menn, bare at avviket må være større før det begynner å få konsekvenser. Uansett hvor mye Else Koss Furuseth smiler, så blir hun aldri like pen som f.eks Megan Fox eller Rosie Huntington-Whiteley. Hun blir kanskje mindre stygg, men aldri pen. Folk som sier at utseende ikke teller, er folk som allerede er i øvre sjikt. Akkurat som at rike mennesker er de eneste som sier at penger ikke er viktig, eller at man skal "følge drømmene sine". Man vet ikke hvor viktig noe er før man mangler det.

• Liker 4
Skrevet

I det VIRKELIGE liv er det ingen som bryr seg om nesa di, om du er stygg eller pen. Herregud, slutt å glan på instagram hver kveld, blogger, Se & Hør og piss. Vi er faktisk ikke så overfladiske som du tror i det - unnskyld - selvsentrerte hodet ditt.

Skal du slå igjennom som glamour-modell, pop-stjerne, skuespiller i LA? Ok - operer deg gjerne.
Men i de fleste andre yrker er det dyktigheten din som teller. Er du høflig, velstelt og positiv på jobbintervjuet driter arbeidsgiveren i om du ser ut som Megan Fox eller ei annen gjennomsnittlig jente.

Men... mine ord teller sikkert ikke uansett. Du ønsker deg nok en partner med overfladiske verdier, som elsker deg for utseendet og ikke personligheten. Og du ønsker sikkert å jobbe for en arbeidsgiver som ansatte deg for ditt utseende og ikke dine egenskaper. GO GO! Lykke til i din reise på å få bedre selvtillitt. :tommelopp:

Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Dette er renspikket løgn. Noen er penere enn andre, sånn er det bare. Folk med avvikende utseende (for stor leppe, for små øyne etc) vil alltid femstå som noe negativt og uønsket. Dette gjelder også menn, bare at avviket må være større før det begynner å få konsekvenser. Uansett hvor mye Else Koss Furuseth smiler, så blir hun aldri like pen som f.eks Megan Fox eller Rosie Huntington-Whiteley. Hun blir kanskje mindre stygg, men aldri pen. Folk som sier at utseende ikke teller, er folk som allerede er i øvre sjikt. Akkurat som at rike mennesker er de eneste som sier at penger ikke er viktig, eller at man skal "følge drømmene sine". Man vet ikke hvor viktig noe er før man mangler det.

Ja det vil alltid være noen som er penere. Men hun kan være mindre pen for andre. Jeg synes ikke megan fox er pen. Finnes mange som er penere. Hver sin smak. Alle synes ikke hun er pen. Så klart synes vi at noen er penere enn andre. Når vi er i et forhold så er jo hun den peneste i verden. Ingen megan fox. Så hvilken verden lever du i? Må være tungt å være så negativ. Kvinner har mer enn utseendet vel? Endret av Hummels
Skrevet

Sikker på at nesen ikke bare gjør deg søt og sjarmerende? Og gir deg et særpreg? Sandra Lyng er jo supersøt. Jeg skal selv operere nesen, men jeg har en typisk heksenese/kråkenese, ganske mandig nese. Hadde mye heller tatt en "potetnese".

Hvis den er veldig stor nederst, så kan du skyggelegge med sminke for å få den til å se litt slankere ut:) Men jeg hadde ikke dvelt for mye over det, de aller færreste (om ikke de har komplekser med sin egen nese) vil legge merke til din. Lover!

Anonymous poster hash: 98bb6...c13
Skrevet

Hun som får det jævlig når operasjonen mislykkes. Så klart får hun gjøre som hun vil, men er lov å advare. Hennes nese ja. At jenter på kjøpe seg god selvtillit er helt på trynet. Men ikke mitt liv heldigvis.

Hvordan vet du at operasjonen kommer til å mislykkes? Jeg vet om flere som har operert nesen sin og det var ingen mislykka operasjoner :)

Anonymous poster hash: d1690...1d5

• Liker 1
Skrevet

I det VIRKELIGE liv er det ingen som bryr seg om nesa di, om du er stygg eller pen. Herregud, slutt å glan på instagram hver kveld, blogger, Se & Hør og piss. Vi er faktisk ikke så overfladiske som du tror i det - unnskyld - selvsentrerte hodet ditt.

Skal du slå igjennom som glamour-modell, pop-stjerne, skuespiller i LA? Ok - operer deg gjerne.

Men i de fleste andre yrker er det dyktigheten din som teller. Er du høflig, velstelt og positiv på jobbintervjuet driter arbeidsgiveren i om du ser ut som Megan Fox eller ei annen gjennomsnittlig jente.

Men... mine ord teller sikkert ikke uansett. Du ønsker deg nok en partner med overfladiske verdier, som elsker deg for utseendet og ikke personligheten. Og du ønsker sikkert å jobbe for en arbeidsgiver som ansatte deg for ditt utseende og ikke dine egenskaper. GO GO! Lykke til i din reise på å få bedre selvtillitt. :tommelopp:

Nei men TS bryr seg jo og som en sa her, så spiller det ingen rolle hva alle andre synes.

• Liker 2
Gjest Hummels
Skrevet

Hvordan vet du at operasjonen kommer til å mislykkes? Jeg vet om flere som har operert nesen sin og det var ingen mislykka operasjoner :)

Det finnes så mange misslykka skjønnhetsoperasjoner, så man kan ikke tenke at det kommer til å gå 100% bra. Jeg kommer til å bli skikkelig sexy etterpå. Det er en stor sjanse for at de virkelig blir stygge!

Skrevet

Jeg synes ikke Megan Fox er pen i det hele tatt. Hun var litt pen før hun opererte seg, men jeg ser penere jenter hver dag. Skjønnhet er subjektivt, og godt er det!

Anonymous poster hash: 2a9d2...697

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...